نوروزی: برق چاه ها را قطع نکنید

یکی از نمایندگان مجلس با اشاره به نامگذاری سال 1403 از سوی مقام معظم رهبری به عنوان جهش تولید با مشارکت مردم اظهار کرد: امیدوارم بتوانیم بروکراسی اداری را کاهش دهیم، نظارت ها را دقیق کنیم و شهامت بخش خصوصی را برای جهش تولید و مشارکت مردم افزایش دهیم.

به گزارش پیشتاز، رحمت الله نوروزی نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی در جلسه روز دوشنبه 3 اردیبهشت 1403 صحن مجلس در نطق میان دستور خود اظهار کرد: نمایش غرورآفرین فرزندان دلاور این سرزمین و مسیولین نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران مردمی و مقتدر در پاسخ حمله شرورانه رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری کشور ایران در سوریه را به مقام معظم رهبری و ملت عزیز ایران عرض تبریک دارم؛ ان شاءالله در سایه مقاومت های ملت مظلوم فلسطین و مردم غزه به زودی شاهد محو شدن این غده سرطانی باشیم.

وی با اشاره به نامگذاری سال 1403 با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم گفت: امیدوارم بتوانیم بروکراسی اداری را کاهش دهیم، نظارت ها را دقیق کنیم و شهامت بخش خصوصی را برای جهش تولید و مشارکت مردم افزایش دهیم.

این نماینده مجلس در ادامه در تذکری خطاب به وزیر نیرو، تاکید کرد: اقتصاد ما بر پایه کشاورزی است اما روزانه 6 تا 8 ساعت در سالی که مقام معظم رهبری تحت عنوان جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری کرده اند برق چاه ها قطع می شود؛ امنیت غذایی و خودکفایی برای ما مهم است؛ برق چاه ها را قطع نکنید.

نوروزی همچنین خواستار رسیدگی مقامات دولتی به مسایل و مشکلات حوزه انتخابیه اش شد؛ حل و فصل مشکلات مربوط به تاسیس جاده علی آباد کتول به شاهرود به عنوان کریدور بین المللی، اجرای شبکه فاضلاب علی آباد کتول، کاهش سهمیه سوخت چاه های آب تراکتورها و ماشین آلات کشاورزی، عدم پاسخگویی مدیرعامل شرکت دخانیات به مطالبات توتون کاران، تسریع در مشخص شدن مرز جغرافیایی استان مازندران با استان های گلستان و سمنان، تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی، افزایش حقوق کارکنان وزارت خانه های بهداشت، جهاد کشاورزی و کشور و همچنین نوسازی مدارس، پرداخت فوق العاده ویژه کارکنان و پرستاران، افزایش تخت بیمارستان، آموزشی نمودن بیمارستان علی آباد کتول و لزوم اتخاذ تدبیر درباره افزایش هزینه دارو و درمان از جمله مطالبات نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی بود.

پایان خبر پیشتاز

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نوروزی: برق چاه ها را قطع نکنید" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نوروزی: برق چاه ها را قطع نکنید"، کلیک کنید.