سرم ویتامین سی لافارر 10 درصد

یکی از بهترین ترکیبات ضد پیری که طرفداران زیادی دارد سرم ویتامین سی است. ممکن است شما از ویتامین سی در رژیم غذایی خود استفاده کنید اما تضمینی نیست که این مواد برای پوست کافی باشد. راه دیگر قرار دادن مرکبات به صورت مستقیم روی صورت است که ممکن است اصلا کارآمد نباشد. استفاده از سرم و محصولات موضعی بهترین روش برای رساندن ویتامین سی به پوست است. زیرا هنگامی که ویتامین سی به شکل سرم درمی آید ماهیت آن از لحاظ شیمیایی تغییر می کند و پوست ما مقدار بیشتری از آن را جذب می کند. سرم ویتامین سی 10درصد ضد پیری وروشن کننده ی لافارر یکی از معجرات عالی برای پوست شما خواهد بود.

سرم ویتامین سی لافارر 10 درصد

پوست برای شادابی و جوانی نیاز به کلاژن سازی دارد زیرا کلاژن اصلی ترین عامل سفتی و قوام پوست است. سرم ویتامین سی بهترین راه رهایی از کدر شدن پوست و داشتن پوستی درخشان و شفاف است.ساخت کلاژن از ویژگی های ذاتی بدن است و باعث قوام و سفتی پوست می شود اما با افزایش سن ساخت کلاژن کاهش می یابد ویتامین ث موضعی می تواند موجب تحریک کلاژن سازی شود افزایش کلاژن سازی چروک های پوست را محو می کند . ویتامین ث می تواند علایم آسیب پوستی ناشی از آفتاب شامل اختلالات رنگ یا همان کک و مک ، ملاسما و همچنین لک های ناشی از افزایش سن و جای آکنه و چروک ها را بهبود بخشد .

سرم ویتامین ث به عنوان لایه بردار طبیعی عمل کرده و باعث روشن شدن پوست می شود. ویتامین سی آنتی اکسیدان قوی میباشد و از پوست در مقابل رادیکال های آزاد و عوامل استرس زا محافظت میکند. مهمترین ماده موثر این سرم ویتامین سی پایدار شده میباشد که با درصد قابل قبول بیشترین تاثیر آنتی اکسیدانی خود را دارد.سرم ویتامین سی 10 درصد لافارر که علاوه بر ویتامین ای ، با فرولیک اسید غنی شده مناسب پوست های حساس و مستعد قرمزی میباشد ، که به تدریج با مصرف دوز پایین تر ویتامین سی پوست به مصرف ویتامین سی عادت کند. همچنین فرولیک اسید اثر آنتی اکسیدانی ویتامین سی وویتامین ای موجود در سرم را تقویت میکند و به عنوان یک ضد التهاب نیز عمل کرده و پوست را تسکین میدهد.باید خاطرنشان کنیم که سرم های تقلبی هم در بازار وجود دارد. سرم گاتیو اصل و تقلبی قابل تشخیص از هم نیست و باید در انتخاب سرم اصل دقت بالایی کرد.

  • روشن کننده و ضدلک
  • ضدپیری
  • لایه بردار پوست
  • لطافت بخش پوست
  • کاهش دهنده چین وچروک
  • ضد لک
  • پیشگیری از ایجاد جوش و التهاب
  • مرطوب کننده پوست
  • دارای ویتامین های E و C
  • حجم: 30 میلی لیتر
    فاقد: عطر و مواد نگهدارنده

ترکیبات موثر سرم روشن کننده و ضد پیری ویتامین سی 10 درصد + فرولیک اسید لافارر :

ویتامین سی پایدار شده : آنتی اکسیدان، تحریک کلاژن سازی، لایه بردار طبیعی، روشن کننده پوست

ویتامین ای : آنتی اکسیدان، تحریک کلاژن سازی، التیام بخش، ضد پیری

فرولیک اسید : آنتی اکسیدان و تقویت اثر آنتی اکسیدانی و افزایش پایداری ویتامین های C و E و ضد التهاب و روشن کننده پوست

نقد و بررسی سرم ویتامین سی 10 درصد لافارر

سرم ویتامین سی 10 درصد لافارر محصولی است باکیفیت که به کمک آن می توانید بسیاری از مشکلات پوستی خود را حل کنید. سرم ویتامین ث لافارر بر پایه عصاره های گیاهی ساخته شده و فواید بسیاری برای پوست شما دارد. سرم ویتامین C لافارر با لایه برداری از پوست موجب روشن شدن آن می شود و لک های تیره را از روی پوست محو می کند. با مصرف سرم ویتامین سی لافارر تولید کلاژن و الاستین افزایش یافته و چین و چروک پوست و علایم پیری کاهش می یابد.

سرم ویتامین سی  10 درصد، ضد پیری و روشن کننده پوست لافارر نه تنها حاوی ویتامین C است بلکه با ویتامین E نیز غنی شده است. سرم ویتامین سی لافارر با رطوبت رسانی عمیق خود به تقویت پوست کمک کرده و در عین حال از ایجاد آکنه و التهاب نیز جلوگیری می کند. محافظت از پوست در برابر رادیکال های آزاد از دیگر کارهایی است که سرم ویتامین سی 10 درصد لافارر ضد پیری و روشن کننده پوست 30 میلی لیتر مرغوب برای شما انجام می دهد.

نقش ویتامین C روی پوست

اکثر مردم ویتامین C را به عنوان ویتامینی برای پیشگیری و درمان سرماخوردگی می شناسند. اما این ویتامین برای پوست نیز فواید بسیاری دارد. ویتامین ث حاوی آنتی اکسیدان است و تولید کلاژن در پوست را افزایش می دهد. با زیاد شدن کلاژن نشانه های پیری در پوست کاهش می یابد و جای جوش و آکنه ترمیم پیدا می کند. این ویتامین نه تنها پوست را درخشان می کند بلکه از پوست در برابر اشعه UV نیز محافظت به عمل می آورد و می توان از به عنوان روشن کننده پوست استفاده کرد.

ویتامین موجود در سرم ویتامین سی لافارر نرمی بافت پوست و خاصیت ارتجاعی پوست را بالا می برد. استفاده مداوم از ویتامین c نه تنها در درخشندگی پوست بلکه برای مرطوب نگه داشتن آن نیز مناسب است. این ویتامین خطر خشکی پوست و تورم را کاهش داده و ساخت لیپید را که در حفظ رطوبت پوست موثر است، افزایش می دهد. محققان توصیه می کنند که ویتامین C را هم به صورت خوراکی و هم به صورت دارویی مانند سرم ویتامین c لافارر برای پوست خود استفاده کنید و مزایای شگفت آور آن را مشاهده نمایید.

بهترین کرم روشن کننده پوست

اگر به دنبال کرم روشن کننده لافارر و یا کرم ویتامین سی لافارر هستید باید بگوییم که برند لافارر تا کنون تنها دو محصول روشن کننده پوست حاوی ویتامین سی تولید کرده که یکی سرم ویتامین سی 10 درصد لافارر است و دیگری سرم ویتامین سی 20 درصد لافارر. سرم ویتامین سی 10 درصد لافارر بهترین سرم پوست روشن کننده و ضد چروک صورت است.

قیمت سرم ویتامین سی 10 درصد لافارر

در بیز استار می توانید با بررسی و مطالعه تخصصی محصول و با علم به فواید و مضرات ترکیبات هر محصول، آن را انتخاب و تهیه کنید. شما می توانید از طریق لینک این صفحه و بررسی آن اقدام به خرید سرم ویتامین c 10 درصد نمایید. همچنین مشاوران ما در بیز استار حضور دارند تا به سوالات شما در خصوص سرم ویتامین سی لافارر پاسخگو باشند و لیست قیمت کرم گاتیو اصل و قیمت کرم سفت کننده گاتیو را برایتان ارسال نمایند.

ویژگی های سرم ویتامین سی 10 درصد لافارر

  • محافظت از پوست در برابر رادیکال های آزاد
  • ساخته شده بر پایه عصاره های گیاهی
  • کاهش چروک و علایم پیری پوست
  • پیشگیری از ایجاد آکنه و التهاب
  • رفع لک های تیره از روی پوست
  • افزایش تولید کلاژن و الاستین
  • لایه بردار و روشن کننده پوست
  • غنی شده با ویتامین E
  • رطوبت رسان عمیق
  • حاوی ویتامین C

ترکیبات

اسکوربیک اسید، سیکلو پنتاسیلوکسان، دایمتیکون، استیروکسی متیکون، دایمتیکون، کوپلیمر، اتیل هگزیل هیدروکسی استیارات

چطور مصرف کنیم

در رابطه با طرز استفاده از سرم ویتامین سی لافارر می توانید با پزشک خود مشورت کنید. ولی به طور معمول شب ها بر روی صورت خشک و تمیز استفاده می شود.

لطفا دقت کنید

سرم ویتامین سی 10 درصد لافارر را دور از نور خورشید و در دمای بین 15 تا 30 درجه سانتیگراد نگهداری کنید.

از تماس با سطوح مخاطی و زخم های باز خودداری شود.

از تماس با نواحی دور چشم خودداری کنید.

دور از دسترس کودکان قرار دهید.

د چروک و تحریک کلاژن سازی

طریقه مصرف سرم روشن کننده و ضد پیری ویتامین سی 10 درصد + فرولیک اسید لافارر :
شب روی پوست تمیز و خشک صورت ( به جز اطراف چشم ) استفاده شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سرم ویتامین سی لافارر 10 درصد" هستید؟ با کلیک بر روی کسب و کار ایرانی, پزشکی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سرم ویتامین سی لافارر 10 درصد"، کلیک کنید.