هشدار سردار قاآنی به فرانسه و آلمان و انگلیس

در بزرگداشت اربعین شهادت سردار حاجی رحیمی مطرح شد؛

هشدار سردار قاآنی به فرانسه و آلمان و انگلیس

فرمانده نیروی قدس سپاه در مراسم بزرگداشت اربعین شهادت سرلشکر محمدهادی حاجی رحیمی گفت: فرانسه، آلمان و انگلیس که شب عملیات وعده صادق هواپیما آوردند فکر نکنند همه چیز تمام شد رفت؛ حساب آنها سرجای خودش است.

به گزارش خبرنگار گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری پیشتاز، سردار اسماعیل قاآنی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم بزرگداشت اربعین شهادت سردار سرلشگر محمدهادی حاجی رحیمی در رابطه با اوضاع کنونی غزه و نسل کشی صهیونیست ها در این منطقه اظهار کرد: صهیونیست ها از ترس تولید موشک مدت ها نمی گذاشتند شکر وارد غزه شود.

صهیونیست ها از ترس تولید موشک مدت ها نمی گذاشتند شکر وارد غزه شود

وی با بیان اینکه هر چه در غزه هست حاصل تولید خودشان در سرزمین محاصره شده است، ادامه داد: جنگیدن با سنگ در 30 سال پیش با فرماندهی شهید سلیمانی و امثال حاج رحیمی امروز به طوفان الاقصی ختم شده است.

سردار قاآنی افزود: وقتی طوفان الاقصی شروع شد همه تحلیلگران نظامی حداکثر زمان ایستادن فلسطینی ها را 2 ماه تخمین می زدند ولی تاکنون بیش از 7 ماه زمان برده است.  

ناتو برای عملیات وعده صادق همه امکانات خودش را آورد

فرمانده نیروی قدس سپاه با تاکید بر اینکه نیرو های مقاومت اعلام می کنند امروز وضع ما با اندک تغییری مثل شروع طوفان الاقصی است، اظهار داشت: عملیات وعده صادق ویژگی های خاص خودش را داشت.  فقط در دریای سیاه 7-8 گروه ناو مستقر شدند تا جلوی عملیات را بگیرند.

وی افزود: بیش از 200 هواپیما از سر شب عملیات تا پایان در آسمان منطقه بودند. متراکم ترین نقطه دنیا به واسطه پدافند هوایی منطقه بود که ما عملیات کردیم در تاریخ پیدا نمی کنیم.

 همه غرب دیگر کوچک تر از آن هستند که بخواهند جلوی جبهه مقاومت بایستند

سردار قاآنی گفت: این صبر، تدبیر، برنامه ریزی و مدیریت حکیمانه انقلاب اسلامی در همه دوره ها خصوصاً دوره طوفان الاقصی دنیا را مبهوت خود کرده بود. فشار از جوانب مختلف روی ما بود. اینکه مردم در خیابان ها درخواست انتقام می کردند برای ما این روحیه قابل تحسین بود و لبان آن افراد را می بوسیدیم، اما نظام جمهوری اسلامی تدبیر دارد.

فرمانده نیروی قدس سپاه ادامه داد: رهبر فرزانه ای از آن بالا به تمام این جغرافیا نگاه می کند و این میدان را اداره می کند در حالیکه ما سخت ترین فشار برای شهید شدن برادرانمان روی ما بود، تمام شهدایی که در جبهه مقاومت بودند هرکدام یک گوهری بودند و این جنایتکاران سال ها دنبال اینها بودند تا یک جایی آنها را گیر بیاورند و ناجوانمردانه شهید کنند. اینها کسانی بودند که برنامه ریزی اساسی کردند و این تازه طوفان الاقصی است و یک عملیات در یک نقطه جغرافیایی بود.

وی افزود: رژیم صهیونیستی و امریکا و همه غرب دیگر کوچک تر از آن هستند که خواسته باشند در مقابل جبهه مقاومت بایستند. این شعار نیست بلکه در عمل اثبات شد. در همین عملیات وعده صادق که این هم یک عملیات مقاومتی بود.  

آمریکا و رژیم صهیونیستی مثل روز روشن می دانستند عملیات وعده صادق چه زمانی است

سردار قاآنی با تاکید بر اینکه عملیات وعده صادق یک عملیات مقاومتی بود، اظهارداشت: ایران با اقتدار و با صلابت عملیات وعده صادق را انجام داد. هنوز عمق عملیات طوفان الاقصی و وعده صادق زمان می خواهد تا معلوم شود چیست.  دشمنان ما بهتر از دوستان ما فهمیدند در عملیات وعده صادق چه ضربه ای خوردند. همه در دنیا دوربین های خود را به مناطقی که از قبل مشخص بود زوم کرده بودند و ایران اسلامی با اقتدار عملیات را انجام داد.

حساب فرانسه، آلمان و انگلیس سرجای خودش است

وی تاکید کرد: جنایتکارانی مانند فرانسه و آلمان و انگلیس که شب عملیات وعده صادق هواپیما آوردند فکر نکنند آن شب هواپیماها را آوردند و همه چیز تمام شد رفت؛ خیر، حساب آنها سرجای خودش است. 

فرمانده نیروی قدس سپاه اضافه کرد: جو بایدن که این طور خود را برای دفاع از اسراییل تیکه و پاره کرده رسماً اعلام کرد وارد درگیری نخواهد شد، این حرف را چه کسی زده؟ آمریکا، این آمریکای وحشی است که قبل ها از ملت ها حق توحش می گرفتند اینطور در مقابل جمهوری اسلامی عقب نشینی کرده است.

سردار قاآنی افزود: پیام وعده صادق و پیام ایران به همه کسانی که در منطقه و ماوراء منطقه بود که در دنیا دل خودشان را به آمریکا خوش کرده بودند که آمریکا یک روزی از آنها دفاع می کند، این است که خوب است عقلشان را به کار بیاندازند، آمریکا از هرکس روی این کره خاکی خواسته باشد دفاع کند بیشتر از رژیم صهیونیستی دفاع نخواهد کرد.

پیروزی وعده صادق به موشک ها و پهپادهایی که به سرزمین های اشغالی رسیدند نیست

وی گفت: بالاترین قدرت دفاعی آمریکا از یک نقطه و مکان و سرزمینی، کل هنرشان این بود که آمریکا از دفاع رژیم صهیونیستی دفاع کرد. این کشورهای عاشق آمریکا فکر می کنند آمریکا از آنها بیشتر از رژیم صهیونیستی از آنها دفاع خواهد کرد؟ همه جنایت کارهایی که در این جنگ بودند همه اقداماتی که کردند به حساب شان می رود.

فرمانده نیروی قدس سپاه ادامه داد: پیروزی وعده صادق به موشک ها و پهپادهایی که به سرزمین های اشغالی رسیدند نیست، خیلی کار دارد که کسی بتوند اسرار فراوان نهفته عملیات وعده صادق را تحلیل بکند.

در حال بروزرسانی…

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "هشدار سردار قاآنی به فرانسه و آلمان و انگلیس" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "هشدار سردار قاآنی به فرانسه و آلمان و انگلیس"، کلیک کنید.