پوتین با حساسیت فوق العاده اخبار سانحه بالگرد رییس جمهور ایران را دنبال می کند

پوتین با حساسیت فوق العاده اخبار سانحه بالگرد رییس جمهور ایران را دنبال می کند

معاون اول رییس جمهور در گفتگوی تلفنی ایگور لویتین گفت: قدردان همدلی دولت و ملت روسیه و پیگیری های آقای پوتین رییس جمهور روسیه هستیم و امیدواریم در پی این حادثه اخبار خوبی مبنی بر سلامت آیت الله رییسی، رییس جمهوری اسلامی ایران داشته باشیم.

به گزارش پیشتاز، ایگور لویتین شامگاه یک شنبه در پی سانحه بالگرد رییس جمهور و هییت همراه در تماسی تلفنی با معاون اول رییس جمهور گفت:آقای پوتین رییس جمهوری روسیه از ابتدای این سانحه اخبار را با دقت پیگیری می کند و من امشب حامل پیام همراهی، نگرانی و همدلی او با شما و ملت ایران هستم.
دستیار ویژه رییس جمهور روسیه افزود: آقای پوتین به محض دریافت اخبار این سانحه از من خواست تا آقای کاظم جلالی سفیر جمهوری اسلامی ایران را به کاخ کرملین دعوت کنم و رسما اعلام کنیم تمام ظرفیت های روسیه برای کمک به کشور دوست ما؛ ایران آماده ارایه است .
دکتر مخبر در این گفتگوی تلفنی ضمن تشکر از پیگیری ها و اعلام آمادگی روسیه برای کمک به ایران درپی حادثه بالگرد رییس جمهور گفت: از دولت، ملت روسیه و شخص آقای پوتین سپاسگزارم و امیدوارم اخبار خوبی را برای مردم ایران و دوستداران جمهوری اسلامی در ساعات پیش رو داشته باشیم.
معاون اول رییس جمهور خاطرنشان کرد : پیگیری های مجدانه و نگرانی آقای پوتین و مقامات عالی روسیه در پی این اتفاق، نشان از عمق دوستی دو رییس جمهور و همچین دو ملت دارد.

پایان خبر پیشتاز

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پوتین با حساسیت فوق العاده اخبار سانحه بالگرد رییس جمهور ایران را دنبال می کند" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پوتین با حساسیت فوق العاده اخبار سانحه بالگرد رییس جمهور ایران را دنبال می کند"، کلیک کنید.