آغاز ممیزی اخذ استاندارد ایزو ۱۷۰۲۵ توسط اداره آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌های دانشگاه آزاد

آغاز ممیزی اخذ استاندارد ایزو ۱۷۰۲۵ توسط اداره آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌های دانشگاه آزاد

ممیزی اخذ استاندارد ایزو ۱۷۰۲۵ توسط اداره آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌های دانشگاه آزاد اسلامی با تلاش سرپرست معاونت پژوهش و فناوری واحد قزوین آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری پیشتاز، با تلاش و پیگیری فرزین رضایی سرپرست معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین، مهدیه صادق‌پور مدیر کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌ها و کارشناسان دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، مجموعه مراحل اخذ استاندارد ایزو ۱۷۰۲۵ در مورخ ۴ و ۵ مرداد ۱۴۰۳ آغاز شد.

گواهینامه ISO/IEC ۱۷۰۲۵ یک الزام استاندارد بین‌المللی برای آزمایشگاه‌های آزمایش و کالیبراسیون است و این آزمایشگاه‌ها را قادر می‌سازد تا شایستگی خود را در تولید نتایج معتبر و قابل اعتماد نشان دهند و بین مشتریان خود در سراسر جهان اعتماد ایجاد کنند.

در این ممیزی یک تیم ۶ نفره از ممیزان اداره تأیید صلاحیت و پژوهشگاه اداره استاندارد در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین حضور یافتند و در پایان ضمن قدردانی از کارشناسان اداره آزمایشگاه‌های واحد قزوین بابت تعداد دامنه‌های زیاد ارائه شده توسط این دانشگاه در حوزه عمران، میکروبی و صنایع غذایی تأکید کردند که این دانشگاه می‌تواند با رفع نواقص و عدم انطباق‌های اعلام شده، مجوز استاندارد ایزو ۱۷۰۲۵ را اخذ کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آغاز ممیزی اخذ استاندارد ایزو ۱۷۰۲۵ توسط اداره آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌های دانشگاه آزاد" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آغاز ممیزی اخذ استاندارد ایزو ۱۷۰۲۵ توسط اداره آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌های دانشگاه آزاد"، کلیک کنید.