اعطای تسهیلات برای ایجاد و توسعه اشتغال پایدار در استان کرمان

اعطای تسهیلات برای ایجاد و توسعه اشتغال پایدار در استان کرمان

پیشتاز/کرمان رئیس جهاد دانشگاهی استان کرمان از ارائه تسهیلات اشتغالزایی به متقاضیان مشاغل خانگی خبر داد.

دکترمهدی بازمانده امروز دوم آبان ماه در تشریح این خبر اظهار کرد: جهاد دانشگاهی به عنوان دستگاه حامی اشتغال و کارآفرینی در کشور در قالب جزء ۳ بند ب تبصره ۲ قانون بودجه کل کشور وارد شده و در این مدت کوتاه اقدامات ارزشمندی به ویژه از طرف اداره کل توسعه کارآفرینی و اشتغال جهاد دانشگاهی صورت گرفته است.

وی افزود: در این طرح ما با همکاری سایر دستگاه های متولی اشتغال با ارائه تسهیلات اشتغالزایی به متقاضیان ایجاد مشاغل کمک کرده و در زمینه ایجاد اشتغال و کارآفرینی گام برمی داریم.

بازمانده در توضیح تبصره ۲ قانون بودجه سال ۱۴۰۳ (وام اشتغال زایی) بیان کرد: این تسهیلات به منظور حمایت از تولید و اشتغال پایدار و رشد تولید ملی از روش های مختلف از جمله افزایش سرمایه گذاری ارتقاء بهره وری تکمیل طرح های تولیدی نیمه تمام و احیاء واحدهای تولیدی راکد بازسازی و نوسازی واحدهای تولیدی استفاده از ظرفیت های خالی بنگاه های تولیدی کمک به اشتغال حاصل از ایجاد کسب و کارهای خرد خانگی کارگاه های کوچک با اولویت مناطق محروم و روستایی و مطالعات منظومه های روستایی و تکمیل زنجیره ارزش تولید منابع مالی موضوع این تبصره با تأکید بر یکپارچه سای حمایت های دولت و بسط عدالت سرزمینی در راستای رشد و پیشرفت استان های مختلف با اولویت طرح های دانش بنیان و پیشران؛ تأمین و اختصاص می یابد.

رئیس جهاد دانشگاهی استان کرمان گفت: جهاد دانشگاهی در طول سالیان خدمت به نظام جمهوری اسلامی به کارآفرینی اشتغال زایی و حمایت از این نوع مشاغل نگاهی ویژه داشته و با توجه به اینکه ما در این نهاد هم تجربه این کار را داریم و هم از علم و ابزار کافی و دانش تخصصی برای این هدف برخورداریم تلاش داریم تا با عملکرد جهادی در زمینه انجام این طرح گام بزرگی در کارآفرینی و اشتغالزایی برداریم.

وی در پایان افزود: متقاضیان شرکت در این طرح می توانند با مراجعه به مراکز جهاد دانشگاهی برای ثبت نام اولیه و مشاوره کسب و کار مراجعه و پس از انجام مراحل ثبت نام و گذراندن دوره های مربوطه پس از ثبت نام در سامانه «تک» وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی برای اخذ تسهیلات به صورت قرض الحسنه معرفی شوند.

پایان خبر پیشتاز

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اعطای تسهیلات برای ایجاد و توسعه اشتغال پایدار در استان کرمان" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اعطای تسهیلات برای ایجاد و توسعه اشتغال پایدار در استان کرمان"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه