افتتاح نمایشی و تبلیغاتی پروژه های تکمیل نشده، تخلف و قابل رسیدگی است

افتتاح نمایشی و تبلیغاتی پروژه های تکمیل نشده، تخلف و قابل رسیدگی است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری پیشتاز از اندیمشک، جهانبخش قلاوند منتخب مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی، در دیدار با مردم شهر چمگلک و روستای قلعه مختار اظهار کرد: دولت باید مدیرانی که در خدمت رسانی به مردم ضعیف عمل کرده و مردم از عملکرد آنها ناراضی هستند را تغییر دهد.

وی افزود: مردم شهرستان اندیمشک در تمامی آیین های ملی و مذهبی، پیشگام و پای کار بوده و مسیولان هم علاوه بر پشتیبانی و مهیاسازی، باید در میان مردم باشند.

قلاوند تصریح کرد: ما به دنبال تبلیغات مجله پیشتاز و فریبنده و کارهای نمایشی نیستیم و کار دیگران را به نام خود ثبت نمی کنیم؛ ما محکم و صادقانه در کنار مردم می مانیم و در مجلس صدای مردم خواهیم بود تا شاهد رونق و رضایتمندی آنها باشیم.

منتخب مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: پروژه های عمرانی دولت و شرکت های خصوصی نباید به صورت تبلیغاتی، زودهنگام و با کیفیت پایین افتتاح شوند بلکه باید با نظارت قوی و با کیفیت لازم تکمیل و در موعد مقرر تحویل گردند.

وی بیان کرد: ما از راه و آرمان های شهدا یک گام عقب نشینی نمی کنیم؛ مردم نیز مطالبه گر هستند و ما هم در مجلس شورای اسلامی برای پیشرفت کشور و کسب رضایت مردم تلاش خواهیم کرد.

قلاوند با اشاره به اینکه مدیران دستگاه های مختلف باید در میان مردم حضور پیدا کنند و پاسخگوی آنها باشند خاطرنشان کرد: ظرفیت ها، فرصت ها و مزیت های خوبی در زمینه ی صنایع کشاورزی، گردشگری و ساحل سازی در مناطق چمگلک و قلعه مختار وجود دارد که مورد توجه جدی قرار نگرفته اند.

اهالی شهر چمگلک و روستای قلعه مختار نیز در ادامه به بیان مشکلات و مطالبات خود پرداختند.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "افتتاح نمایشی و تبلیغاتی پروژه های تکمیل نشده، تخلف و قابل رسیدگی است" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "افتتاح نمایشی و تبلیغاتی پروژه های تکمیل نشده، تخلف و قابل رسیدگی است"، کلیک کنید.