افزایش سرمایه صندوق به 10 هزار میلیارد تومان 

معاون توسعه نوآوری صندوق نوآوری مطرح کرد؛

افزایش سرمایه صندوق به ۱۰ هزار میلیارد تومان 

معاون توسعه نوآوری صندوق نوآوری و شکوفایی از افزایش 10 هزار میلیارد تومانی این صندوق خبر داد.

به گزارش خبرنگارعلم و فناوری پیشتاز، سیاوش ملکی فر معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی در دومین نمایشگاه تخصصی کار و اشتغال که در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد گفت: سرمایه صندوق امروز به 10 هزار میلیارد تومان افزایش پیدا کرده و در هییت امنا مصوب شده که این سرمایه تا سال 1406 به 100 همت افزایش پیدا کند. 

ملکی فر گفت: امروز شرکت ها 10 هزار تایی شدند و فروش آنها به هزار همت نزدیک شده است.
وی گفت: تعداد این شرکتها باعث اشتغال مستقیم 370 هزار نفری نیز ایجاد شده است که همگی این ها آمار معاونت علمی فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری است. 
وی با بیان اینکه 45 درصد شرکت ها در حوزه آی تی سی تی و برق و الکترونیک است گفت: بیش از 80 خدمت را در صندوق نوآوری و شکوفایی انجام می دهد که 50 درصد آن در حوزه خدمات مالی به 50 درصد دیگر در حوزه توانمندسازی است. 

وی گفت: صندوق نوآوری شکوفایی با همکاری شبکه بانکی 60 همت سرویس مالی ارایه داده و هدف ما افزایش سهم اقتصاد دانش بنیان به 7 درصد تا پایان برنامه هفتم توسعه است. 

ملکی با اشاره به نمایشگاه تخصصی کار و اشتغال گفت: هدف از این نمایشگاه به هم رسانی کارجویان و کارفرمایان دانش بنیان است. سال گذشته نخستین رویداد کار و اشتغال برگزار شد که آن نمایشگاه با حضور 32 شرکت از خانواده فناوری اطلاعات و ارتباطات و مابقی از اعضای نخبگانی استان تهران برگزار شد. 

معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی ادامه داد: در اولین دوره نمایشگاه کار و اشتغال که در سال 1402 برگزار شد 638 شرکت ثبت نام کردند و 1100 درخواست همکاری یا همان اپلای انجام شد. 

وی با اشاره به دومین نمایشگاه کار و اشتغال گفت: در در این دوره از نمایشگاه 1500 کارجو ثبت نام کرده اند و نزدیک به 2000 نفر از غرفه ها بازدید به عمل آوردند و همچنین هزار فرصت شغلی به اشتراک گذاشته شده است. 

وی گفت: در این دوره از نمایشگاه 51 دانشجو و 49 درصد دانش آموخته حضور دارند و از دانشگاه هایی همچون تهران امیرکبیر خواجه نصیر شهید بهشتی علم و صنعت و سایر دانشگاه ها حضور پیدا کردند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "افزایش سرمایه صندوق به 10 هزار میلیارد تومان " هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "افزایش سرمایه صندوق به 10 هزار میلیارد تومان "، کلیک کنید.

نوشته های مشابه