برترین نوجوانان هنرمند رسانه ای انتخاب شدند – خبرگزاری پیشتاز | اخبار ایران و جهان

برترین نوجوانان هنرمند رسانه ای انتخاب شدند - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار پیشتاز پس از سه روز رقابت دانش آموزان هنرمند و علاقه مند به رسانه ششمین جشنواره دانش آموزی رسانش به همت اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان به ایستگاه پایانی رسید.

جشنواره رسانش جشنواره ای دانش آموزی برای رقابت نوجوانانی است که به رسانه و مهارت هایی همچون فیلمسازی گرافیک و پادکست علاقه مند هستند.

جشنواره رسانش از سوی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان برگزار می شود و به دانش آموزان سراسر کشور این فرصت را می دهد تا مهارت های تولید محتوای خود را در قالب آثار صوتی تصویری گرافیکی و متنی به نمایش بگذارند.

جشنواره رسانش تاکنون در ۶ دوره برگزار شده که ۵۵۰۰۰ اثر رسانه ای را دریافت کرده است. این میزان ارسال اثر نشان دهنده علاقه و مشارکت بالای نسل جوان در دنیای رسانه و تولید محتوا است.

در این دوره نیز دانش آموزان پسر و دختر به صورت جداگانه در چهار بخش ساخت ویدئو گرافیک بخش متنی و پادکست با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در مراسم اختتامیه ششمین جشنواره رسانش در بخش دختران خانم ها مائده اسعدی از استان البرز حنانه کربلایی از شهرستان های تهران و ساجده حسن زاده خراسان شمالی رتبه های برتر کشوری شدند.

در بخش پسران نیز محمد امین رحیمی از استان اصفهان محمدمهدی معماریان از استان البرز و علیرضا بدری از استان خراسان شمالی به ترتیب رتبه های اول تا سوم را به دست آوردند.

خانم ها مائده اسعدی از البرز فاطمه محمدی از تهران سیده زهرا رضایی از خراسان شمالی و فاطمه زهرا صیادی از کهگیلویه و بویراحمد دبیران برتر جشنواره در دوره ششم بودند.

همچنین دو استان البرز و خراسان شمالی با عملکرد موفق خود استان های برتر دوره ششم رسانش معرفی شدند. به همین منظور از آقایان مجتبی فریدونی مسئول استان البرز و حجت الاسلام صادق شبانی مسئول استان خراسان شمالی هم تقدیر به عمل آمد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برترین نوجوانان هنرمند رسانه ای انتخاب شدند – خبرگزاری پیشتاز | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برترین نوجوانان هنرمند رسانه ای انتخاب شدند – خبرگزاری پیشتاز | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه