برسی دوربین بدون آینه سونی Sony Alpha a1 Mirrorless Body

نقدر و برسی

دوربین بدون آینه سونی Sony Alpha a1 Mirrorless Body

مرور

دوربین بدون آینه سونی Alpha a1

سنسور جدید 50.1 مگاپیکسلی فول فریم Exmor RS BSI CMOS در این دوربین گنجانده شده است که همراه با پردازنده قدرتمند BIONZ XR می تواند به طور مداوم با سرعت 30 فریم بر ثانیه فیلمبرداری کند یا فیلم هایی با وضوح 8K 30p و 4K 120p و نرخ بیت 10 با نرخ بیت ضبط کند. عکس ها دامنه حساسیت گسترده دوربین بدون آینه سونی Alpha a1 که ISO 50 تا ISO 102400 را پوشش می دهد، استفاده از این دوربین را در هر شرایطی ممکن می سازد. علاوه بر این، طراحی این سنسور شامل یک سیستم فوکوس خودکار هیبریدی 759 نقطه ای است که ردیابی سوژه و ردیابی چشم پیشرفته و به موقع را فراهم می کند. این حسگر همچنین ضبط فایل خام فشرده شده بدون خطا را برای ویرایش انعطاف پذیر در طول پس از تولید و در عین حال حفظ حجم نسبتاً کوچک فایل را امکان پذیر می کند. علاوه بر این، وضوح 50.1 مگاپیکسل نه تنها برای یک سری عکس مفید است، بلکه نمونه برداری کامل 8.6K را برای ضبط ویدیوی 8K ارائه می دهد.

موتور اصلاح‌شده BIONZ XR از قابلیت‌های پردازش تصویر کل سیستم دوربین، از جمله پردازش تا 8 برابر سریع‌تر، سرعت شاتر بسیار سریع‌تر، و رابط نرم‌تر و مدیریت فایل سریع‌تر استفاده می‌کند.

دوربین Sony Alpha a1 Body با استفاده از کل سطح سنسور جدید خود، قادر است فیلم‌های UHD 8K 30p XAVC HS 10 بیتی 4:2:0 را با نمونه‌برداری 6K ضبط کند. برای سهولت استفاده با فایل‌های سنگین، فایل‌ها را می‌توان با نرخ بیت پایین‌تر با رزولوشن HD به‌طور همزمان و سریع‌تر برای پخش ضبط کرد، و ویدیوهای 8K با سرعت 400 مگابیت بر ثانیه روی کارت حافظه UHS-II SD V90 با سرعت 200 مگابیت بر ثانیه در کارت‌های V60 ذخیره می‌شود. خروجی تصویر از طریق کابل HDMI و فرمت 8 بیتی 4:2:0 نیز قابل استفاده است.
این دوربین همچنین امکان فیلم برداری UHD 4K را با سرعت 120 فریم در ثانیه فراهم می کند. تا سرعت 60 فریم بر ثانیه، اطلاعات از کل سطح سنسور قابل دیجیتالی شدن است، اما در صورت استفاده از سرعت 120، 10 درصد از اطلاعات سنسور از بین می رود. ضبط Oversampling با وضوح 5K و برش Super35 4K امکان پذیر است. نمونه‌برداری داخلی 10 بیتی 2:2:4 نیز در همه حالت‌های ضبط امکان‌پذیر است، و اگر به صورت خارجی از طریق پورت HDMI A ضبط می‌کنید، خروجی خام 16 بیتی نیز از ضبط 4.3K برای تولید صدای بهتر در دسترس است. و انعطاف پذیری پس از تولید امکان پذیر است.

دوربین Sony a1 از یک جفت کدک برای گردش‌های کاری مختلف استفاده می‌کند: XAVC HS، که از رمزگذاری HEVC/H.265 برای حفظ جزئیات بیشتر در نرخ بیت پایین‌تر استفاده می‌کند، و XAVC SI، که یک کدک با نرخ فریم برای عملکرد و کیفیت پایدار در نرخ بیت است. 600 مگابایت بر ثانیه
با ضبط 120 فریم بر ثانیه می توان تصاویر 4x و 5x تایم لپس ایجاد کرد که به ترتیب با سرعت 30 و 24 فریم در ثانیه پخش می شوند. اگر وضوح تصویر به Full HD تغییر یابد، نرخ فریم 240 در دسترس قرار می گیرد که می توان از آن برای ثبت تصاویر اسلوموشن بهتر استفاده کرد.

یک سیستم فوکوس خودکار هیبریدی سریع با پوشش 92 درصدی ناحیه تصویر، 759 نقطه تشخیص فاز را با 425 منطقه تشخیص کنتراست برای فوکوس سریع و دقیق در شرایط نوری مختلف با حساسیت تا EV-6 ترکیب می‌کند. این سیستم فوکوس برای استفاده در همه حالت‌های ضبط در دسترس است و برای برنامه‌های ویدیویی و عکس‌برداری مفید است.
خواندن سریع سنسور و پردازش پیشرفته در دوربین آلفا a1 باعث می‌شود تا محاسبات فوکوس و نورسنجی را تا 120 بار در ثانیه برای ردیابی سوژه‌ها و فوکوس با دقت کامل تکرار کند و ردیابی سوژه را سریع‌تر پاسخ دهد و نتایج دقیق‌تر خواهند بود.
برای رفع اجسام متحرک می توانید از هوش مصنوعی در ردیابی بلادرنگ استفاده کنید یا با لمس صفحه نمایش، شی را خیلی راحت انتخاب و رفع کنید.فوکوس خودکار چشمی بی‌درنگ به‌طور خودکار چشم‌های سوژه را اعم از شخص، حیوان یا حتی پرنده تشخیص می‌دهد و برای ثبت تصاویر پرتره به درستی فوکوس می‌کند.

Wi-Fi داخلی به a1 اجازه می دهد تا فوراً تصاویر را در دستگاه های تلفن همراه برای اشتراک گذاری مستقیم آنلاین به اشتراک بگذارد و پشتیبانی از باندهای 2.4 و 5.0 گیگاهرتز عکسبرداری مداوم بی سیم را امکان پذیر می کند.

Imaging Edge Remote for Desktop از تصویربرداری از راه دور رایانه شخصی از طریق اتصال Wi-Fi یا اتصال به درگاه USB نوع C با سیم پشتیبانی می کند. همچنین، یک کنترل جدید انتقال داده، انتقال فایل‌ها را از کارت SD از طریق Wi-Fi با استفاده از برنامه Imaging Edge Mobile، حتی زمانی که دوربین خاموش است، ممکن می‌سازد.

NFC (ارتباطات میدان نزدیک) اتصال تک لمسی بین دوربین و دستگاه های تلفن همراه سازگار را فعال می کند. بدون نیاز به تنظیم پیچیده پس از اتصال، دستگاه تلفن همراه متصل می‌تواند یک تصویر زنده را نیز بر روی صفحه نمایش خود نمایش دهد و شاتر دوربین را از راه دور کنترل کند.
اتصال بلوتوث امکان دسترسی به داده های موقعیت مکانی را فراهم می کند.
پورت اترنت حداکثر سرعت 1000BASE-T را برای اشتراک گذاری سریع شبکه سیمی و کار از راه دور ارائه می دهد.
هنگام کار با یک شبکه سیمی، Remote Camera Tool 2.1 برای کاهش زمان انتشار و تاخیرهای مشاهده زنده، و همچنین پشتیبانی از قالب‌بندی کارت SD از راه دور، تغییر سرور FTP و تغییر مقصد ذخیره‌سازی عکس، بهبود یافته است. انتقال شبکه سیمی یا بی سیم نیز می تواند در پس زمینه در طول تصویربرداری انجام شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین بدون آینه سونی Sony Alpha a1 Mirrorless Body" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین بدون آینه سونی Sony Alpha a1 Mirrorless Body"، کلیک کنید.