برسی دوربین بدون آینه سونی Sony Alpha a6400 Mirrorless 18-135mm

نقدر و برسی

دوربین بدون آینه سونی Sony Alpha a6400 Mirrorless 18-135mm

مرور

دوربین بدون آینه 18-135 میلی متری سونی Alpha a6400

Sony A6400 یک دوربین 24 مگاپیکسلی کامپکت بدون آینه است. دوربینی با سنسور APS-C و لنز قابل تعویض. سونی برای این دوربین بازار وسیعی از عکاسان خانگی، تازه واردان به دنیای عکاسی و حتی عکاسان حرفه ای را در نظر گرفته است. کیفیت عکاسی این دوربین باعث شده حتی عکاسان حرفه ای نیز A6400 را به عنوان دومین دوربین سبک خود انتخاب کنند. برای تشویق عکاسان به خرید دوربین سونی A6400، سونی یک ویژگی عالی از دوربین A9 را در این دستگاه جمع و جور گنجانده است.

سیستم پردازش تصویر قدرتمند A9 که هنگام ردیابی اجسام بی عیب و نقص عمل می کند، به طور دقیق در A6400 تکرار شده است. این سیستم فوکوس اتوماتیک (Auto Focus) یکی از معروف ترین سیستم ها در بازار دوربین های حرفه ای و ورزشی می باشد و همزمان با عملکرد عالی و سرعت بالا، عملکرد سیستم فوکوس اتوماتیک دوربین A6400 بسیار آسان بدون آینه می باشد. دوربین Sony Alpha a6400 18-135mm for بدنه دوربین از آلیاژ منیزیم ساخته شده است که علاوه بر استحکام بالا، سبک نیز می باشد.

علاوه بر این، ساختار دوربین در برابر نفوذ گرد و غبار مقاوم است. در بالای دوربین منظره یاب الکترونیکی XGA Tru-Finder قرار دارد که دارای پنل OLED با وضوح 2.36 میلیون نقطه است. این ترکیب به شما امکان می دهد با کیفیت بسیار بالا کادربندی و فوکوس کنید. این منظره یاب همچنین قادر است تصاویر را با سرعت 120 فریم در ثانیه نمایش دهد، بنابراین هم در هنگام فیلمبرداری و هم در زمان عکاسی، تصاویری روان و روان به شما ارائه می شود.سیستم وای فای بی سیم این دوربین به همراه NFC امکان انتقال عکس ها به موبایل و یا کنترل دوربین از طریق موبایل را به شما می دهد.

در پشت این دوربین یک صفحه نمایش لمسی تاشو 3 اینچی وجود دارد که قابلیت چرخش 180 درجه به بالا و 74 درجه پایین را دارد و به شما امکان می دهد در موقعیت های مختلف فریم و عکس بگیرید. صفحه نمایش لمسی علاوه بر آسان‌تر کردن تنظیمات، قابلیت فوکوس را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین بدون آینه سونی Sony Alpha a6400 Mirrorless 18-135mm" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین بدون آینه سونی Sony Alpha a6400 Mirrorless 18-135mm"، کلیک کنید.