برسی دوربین بدون آینه سونی Sony Alpha a6700 body

نقدر و برسی

دوربین بدون آینه سونی Sony Alpha a6700 body

مرور

دوربین بدون آینه بدنه Sony Alpha a6700

دوربین بدون آینه بدنه Sony Alpha a6700 که ترکیبی فشرده از نوآوری‌های خط سینمای سونی، کیفیت رندر تصویر سری α و پیشرفت در فناوری تشخیص مبتنی بر هوش مصنوعی است که قابلیت‌های تصویربرداری قدرتمند و انعطاف‌پذیری را در اختیار سازندگان محتوا قرار می‌دهد. این دوربین با ترکیب جدیدترین حسگر Exmor R CMOS با رزولوشن 26 مگاپیکسل با نور پس‌زمینه و پردازنده BIONZ XR وزن کمتری نسبت به نسل قبلی خود دارد و در نتیجه این دوربین همه کاره، بادوام و متحرک می‌تواند تصاویر متوالی را با سرعت 11 فریم بر ثانیه ثبت کند. یا ویدیوی بدون استرس UHD 4K نمونه برداری شده با وضوح 6K، که آن را به یک ابزار چندگانه قدرتمند برای خلاقیت چند خط فاصله تبدیل می کند.

سیستم تصویربرداری پیشرفته سونی a6700 مجهز به سنسور 26 مگاپیکسلی APS-C Exmor R CMOS و پردازنده BIONZ XR است که ترکیبی از دوربین سینمای دیجیتال FX30 معرفی شده است و قادر است تصاویر 10 بیتی UHD 4K با حداکثر سرعت 120 فریم بر ثانیه در این دوربین ثبت کند. سرعت عکسبرداری پیاپی ثانیه یا 11 فریم بر ثانیه با AF و AE و ضبط تا 59 تصویر ثابت خام فشرده شده. معرفی ساختار نوردهی معکوس به سنسور دوربین، وضوح بالاتری را بدون کاهش حساسیت به آن می‌دهد. این دوربین دارای محدوده ISO 100-32000، قابل ارتقا تا ISO50-102400 هنگام ضبط تصاویر ثابت، عملکرد در نور کم با حداقل نویز و بیش از 14 استاپ محدوده دینامیکی است.

دوربین سونی a6700 مجهز به عملکردهای پیشرفته در سیستم فوکوس خودکار و لرزشگیر تصویر است که امکان ثبت تصاویر بسیار روان و بدون لرزش را در تمامی شرایط فراهم می کند. سیستم فوکوس خودکار تشخیص فاز این دوربین دارای 759 نقطه در عکاسی و 495 نقطه در فیلم برداری است، لازم به ذکر است که این نقاط 93 درصد از سطح سنسور را پوشش می دهند. سیستم فوکوس خودکار این دوربین با کمک هوش مصنوعی، تشخیص و ردیابی کامل سوژه را تضمین می کند. از دیگر ویژگی های این سیستم فوکوس خودکار باید به عملکرد فوکوس تصویر 299 اشاره کرد. سیستم فوکوس این دوربین در شرایط نور کم نیز موثر است (EV-3.0) و دارای ویژگی هایی مانند جبران تنفس فوکوس، کمک AF، نقشه برداری فوکوس و پیک فوکوس است.

در حین عکاسی، هوش مصنوعی به کار رفته در این دوربین این امکان را به کاربران می دهد که سوژه را شناسایی و ردیابی کنند. در این راستا دوربین می تواند با قرار دادن سوژه در بهترین قسمت کادر، تصویر را برش دهد. قابلیت تنظیم حساسیت و سرعت این قابلیت در اختیار کاربران قرار گرفته است.

سیستم لرزشگیر 5 محوره این دوربین قادر است حتی کوچکترین حرکت پیکسل را جبران کند. در این قسمت هوش مصنوعی وظیفه هماهنگی بین لنز و دوربین را بر عهده دارد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین بدون آینه سونی Sony Alpha a6700 body" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین بدون آینه سونی Sony Alpha a6700 body"، کلیک کنید.