برسی دوربین بدون آینه سونی Sony Alpha a7 III Mirrorless kit 28-70mm

نقدر و برسی

دوربین بدون آینه سونی Sony Alpha a7 III Mirrorless kit 28-70mm

مرور

کیت دوربین بدون آینه سونی Alpha a7 III 28-70 میلی متر

دوربین A7 III با سنسور فول فریم 24.2 مگاپیکسلی Exmor R CMOS به شما امکان می دهد در شرایط نوری مختلف عکس هایی با جزئیات زیاد و دینامیک بالا بگیرید.

این دوربین دارای سیستم تثبیت‌کننده تصویر 5 محوره است که عکس‌های واضح و بدون لرزش را از لرزش دست هنگام عکاسی تضمین می‌کند.

دوربین A7 III قادر به فیلم برداری با کیفیت 4K Ultra HD با نرخ فریم بالا تا 30 فریم بر ثانیه است. همچنین می توانید از حالت ویدیوی HDR برای کاهش نور در سایه ها و برجسته کردن جزئیات در مناطق روشن و تاریک استفاده کنید.

دوربین سونی A7 III با 693 نقطه فوکوس خودکار تار و 425 نقطه فوکوس خودکار کنتراست، دقت و سرعت فوکوس بسیار بالایی را ارائه می دهد. همچنین دارای AF چشم برای فوکوس دقیق روی چشم افراد در عکاسی پرتره است.

این کیت شامل یک لنز زوم 28-70 میلی متری f/3.5-5.6 است که برای عکاسی از سوژه های مختلف مانند پرتره، مناظر و عکاسی معماری مناسب است.

دوربین A7 III دارای قابلیت های Wi-Fi و بلوتوث است که به شما امکان می دهد تصاویر خود را به صورت بی سیم انتقال دهید و دوربین را از گوشی هوشمند خود کنترل کنید.

عملکرد وای فای این دوربین به شما این امکان را می دهد که به سرعت عکس ها و فیلم ها را از طریق تلفن های هوشمند یا تبلت ها به شبکه های اجتماعی و اینترنت ارسال کنید و همچنین می توانید تمام محتوایی را که با دوربین خود ضبط می کنید در رایانه متصل به وای فای دوربین ذخیره کنید. پشتیبان بگیرید اتصال این دوربین به گوشی های هوشمند از طریق نرم افزار مخصوص سونی انجام می شود. اگر تلفن یا تبلت اندرویدی شما از NFC یا Near Field Communication پشتیبانی می کند، کافی است آن را نزدیک دوربین نگه دارید تا فورا تشخیص داده و متصل شوند.

دوربین سونی A7 III Kit 28-70 میلی متری یک انتخاب عالی برای عکاسان حرفه ای و همچنین برای دوستداران عکاسی با کیفیت است. این دوربین ویژگی های پیشرفته و کاربردی را در اختیار شما قرار می دهد تا بهترین تجربه عکاسی را داشته باشید.

این سنسور پیشرفته در کنار پردازنده قدرتمند Bionz X به دوربین اجازه می دهد تا با نورسنجی و فوکوس خودکار با سرعت 10 فریم بر ثانیه عکس بگیرد. این سرعت باورنکردنی تنها چند سال پیش از دوربین های ورزشی بسیار پیشرفته انتظار می رفت. همچنین با استفاده از این سنسور اکنون می‌توانید با ISO 100-51200 عکس بگیرید و ضبط کنید که برای کارهای با نور کم عالی عمل می‌کند. همچنین سیستم فوکوس پیشرفته این دوربین که از نوع Hybrid AF می باشد، ترکیبی از 693 نقطه تشخیص فاز و 425 نقطه تشخیص کنتراست است که یکی از پیشرفته ترین سیستم های فوکوس در بین تمامی دوربین های فول فریم به شمار می رود. در ادامه نگاهی دقیق تر به دوربین بدون آینه سونی Alpha a7 III خواهیم داشت.

سیستم تثبیت کننده سونی a7 III با لنز 70-28 بسیار پیشرفته است و می تواند پنج نوع لرزش مختلف دوربین را که هنگام عکسبرداری و فیلمبرداری دستی مشاهده می شود، کنترل و حذف کند. این سیستم به کاربران این امکان را می دهد که با خیال راحت عکس هایی با کیفیت بالا گرفته و از هر نوع لنزی بدون نگرانی از تار شدن در موقعیت های مختلف استفاده کنند.

فیلم‌های UHD 4K را می‌توان با نرخ فریم چندگانه تا 30 فریم در ثانیه ضبط کرد و با استفاده از نمونه‌برداری بیش از 2.4 برابر، جزئیات بیشتری را ارائه کرد. ضبط فول فریم 4K نیز برای بهبود کیفیت در هنگام کار در حساسیت‌های متوسط ​​تا بالا به طور چشمگیری بهبود یافته است تا امکان استفاده کامل از تمام عرض سنسور فراهم شود. ضبط Full HD 1080p با نرخ فریم تا 120 فریم در ثانیه نیز پشتیبانی می‌شود، با هر دو وضوح با استفاده از فرمت 100 مگابیت بر ثانیه XAVC S، که در بسته MP4 با نمونه‌برداری 4:2:0 موجود است. ضبط با سرعت بالا با سرعت 120 فریم در ثانیه همچنین فیلم های اسلوموشن 4x و 5x را با نرخ فریم تنظیم شده روی 30P یا 24P فعال می کند. علاوه بر ضبط داخلی با کیفیت بالا، خروجی HDMI فشرده نشده امکان استفاده از یک ضبط کننده خارجی برای ضبط 4K با نمونه برداری 4:2:2 را فراهم می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین بدون آینه سونی Sony Alpha a7 III Mirrorless kit 28-70mm" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین بدون آینه سونی Sony Alpha a7 III Mirrorless kit 28-70mm"، کلیک کنید.