برسی دوربین بدون آینه سونی Sony Alpha a7 IV Mirrorless Body

نقدر و برسی

دوربین بدون آینه سونی Sony Alpha a7 IV Mirrorless Body

مرور

دوربین بدون آینه سونی Alpha a7 IV

دوربین بدون آینه سونی Alpha a7 IV این یک دوربین بدون آینه هیبریدی پیشرفته است که هم در عکاسی و هم در فیلمبرداری بسیار خوب عمل می کند. این دوربین دارای سیستم فوکوس خودکار با عملکرد عالی و قابلیت ضبط با رزولوشن بسیار بالا می باشد که برای عکاسی بسیار مناسب است و همچنین امکان فیلم برداری با کیفیت در حالت 4K 60p نیز وجود دارد که این دوربین را برای فیلم سازی و فیلمبرداری مناسب می کند. تولید محتوا نیز مناسب است.

ابعاد دوربین بدون آینه سونی Alpha a7 IV 131.3 x 96.4 x 9.79 میلی متر و وزن آن 659 گرم است. این دوربین دارای باتری لیتیوم یونی NP-FZ100 می باشد. نقطه اتصال لنز آن از نوع E Mount است و صفحه LCD سه اینچی آن در حالت باز است.

حسگر 33 مگاپیکسلی فول فریم Exmore R CMOS بدون آینه سونی Alpha a7 و پردازنده پرچمدار Bionz XR حتی در شرایط کم نور عکس هایی با کیفیت حرفه ای می گیرند. این سنسور 33 مگاپیکسلی فراتر از سنسور استاندارد است و عکس ها واضح با جزئیات کامل، رنگ های بهتر و وضوح بیشتر هستند.

سیستم فوکوس خودکار به کار رفته در این دوربین دارای 759 نقطه فوکوس تشخیص فاز است. این سیستم فوکوس می تواند اجسام زنده را نیز ردیابی کند و قابلیت تشخیص چشم انسان، پرندگان و برای اولین بار قابلیت تشخیص چشم حیوانات را در دو حالت ثابت و تصویری دارد.

کمک AF که از دوربین سینمای دیجیتال FX6 گرفته شده است، به شما امکان می دهد مستقیماً به کنترل فوکوس دستی بروید تا موقعیت فوکوس را هنگام کار با AF تنظیم کنید. این یک راه سریع برای تغییر فوکوس انتخابی بین اشیاء مختلف در یک صحنه در حین ضبط است.

سیستم تثبیت‌کننده تصویر 5 محوره SteadyShot INSIDE 5.5 استاپ، پنج نوع لرزش مختلف دوربین را در هنگام عکاسی و فیلم‌برداری دستی جبران می‌کند و به کاربران این امکان را می‌دهد تا با اطمینان از هر لنز برای عکس‌های مهم بدون لرزش و تار شدن دوربین استفاده کنند.
تنظیمات شیب و انحراف را برای فواصل کانونی طولانی تنظیم می کند. از سوی دیگر، تصاویر ماکرو و زوم شده از جبران جابجایی افقی و عمودی بهره مند خواهند شد. همه سبک های تیراندازی از جبران چرخش استفاده می کنند. تمام تثبیت‌کننده‌های تصویر 5 محور همیشه کار می‌کنند، حتی زمانی که از لنزها و آداپتورهای شخص ثالث یا لنزهایی با لرزش‌گیر اپتیکال داخلی استفاده می‌کنید.

وجود وای فای در این دوربین امکان کنترل از راه دور دوربین و همچنین اشتراک گذاری آسان فایل ها از دوربین به گوشی های هوشمند را فراهم می کند. این دوربین از باندهای 2.4 و 5 گیگاهرتز برای استفاده از راه دور دوربین پشتیبانی می کند. با اپلیکیشن Imagine Edge می توانید ارتباط پایداری بین این دوربین و گوشی های هوشمند از طریق بلوتوث برقرار کنید.

پخش زنده با اتصال دوربین به رایانه یا تلفن هایی که از این عملکرد از طریق کابل USB پشتیبانی می کنند امکان پذیر است. بنابراین می توان از قابلیت های بصری و صوتی دوربین برای کنفرانس آنلاین و پخش زنده استفاده کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین بدون آینه سونی Sony Alpha a7 IV Mirrorless Body" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین بدون آینه سونی Sony Alpha a7 IV Mirrorless Body"، کلیک کنید.