برسی دوربین بدون آینه سونی Sony Alpha A7R IV Mirrorless Body

نقدر و برسی

دوربین بدون آینه سونی Sony Alpha A7R IV Mirrorless Body

مرور

بدنه بدون آینه سونی Alpha A7R IV

Sony a7R IV یک ارتقاء بزرگ به دوربین های سری a7R با سنسور کاملاً جدید 61 مگاپیکسلی است. این سنسور BSI نسبت به اکثر دوربین های بدون آینه و DSLR مگاپیکسل بیشتری دارد و حتی فرمت متوسط ​​دارد! علاوه بر این، پردازنده BIONZ X این دوربین نیز ارتقا یافته است تا در کنار این سنسور حداکثر کارایی را در اختیار کاربر قرار دهد.

بدنه دوربین بدون آینه سونی Alpha a7R IV با سنسور فول فریم ۶۱ مگاپیکسلی یکی از دوربین های باکیفیت و ویژگی های خاص شرکت سونی است. پس از معرفی دوربین های بدون آینه Canon EOS R، Nikon Z6 و Nikon Z7، سونی تصمیم گرفت قدرت خود را در زمینه دوربین های بدون آینه نشان دهد. دوربین بدون آینه A7R IV این قابلیت را دارد که در بین رقبای خود متمایز شود. سونی مدعی است که این دوربین می تواند تصاویری با کیفیت دوربین های مدیوم فرمت ارائه دهد و این کار را با سنسور 61 مگاپیکسلی فول فریم خود انجام خواهد داد.

سنسور به کار رفته در این دوربین نسبت به نسل های قبلی نویز کمتری دارد و سرعت بالا در کنار محدوده دینامیکی 15 استاپ را در اختیار شما قرار خواهد داد. تصویر خروجی از این سنسور دارای بالاترین کیفیت عمق 14 بیتی است و از محدوده حساسیت ISO 50 تا 102400 پشتیبانی می کند.

سیستم فوکوس این دوربین یکی از نقاط قوت آن است که به صورت هیبریدی طراحی شده است. این سیستم فوکوس دارای 567 نقطه فوکوس تشخیص فاز است که 99.7 درصد از ارتفاع و 74 درصد از عرض سنسور را پوشش می دهد. علاوه بر این، Sony a7R IV دارای 425 نقطه فوکوس تشخیص کنتراست است که فوکوس خودکار سریع و مطمئنی را برای کاربر فراهم می کند. همچنین در شرایط کم نور تا -3EV عملکرد خوبی دارد.

Sony Alpha a7R IV در فیلمبرداری نیز حرفی برای گفتن دارد. این دوربین می تواند ویدیوهایی با وضوح 4K و حداکثر سرعت 30 فریم بر ثانیه ضبط کند. همچنین قادر خواهید بود ویدیوهایی با کیفیت 1080p و 120 فریم بر ثانیه ضبط کنید که برای فیلم های اسلوموشن استفاده می شود. Sony alpha a7R IV می تواند خروجی 4K 4:2:2 را در صورت اتصال یک ضبط کننده خارجی به شما بدهد. برای ضبط ویدیو با بالاترین کیفیت، یک پورت میکروفون 3.5 میلی متری بر روی بدنه این دوربین تعبیه شده است که امکان اتصال میکروفون های خارجی به دستگاه را فراهم خواهد کرد.

اگرچه برخی از عناصر و ارقام مربوط به این دوربین نسبت به مدل قبلی تغییری نکرده است، اما همچنان در مقایسه با اکثر رقبا عالی هستند. به عنوان مثال ISO استاندارد بین 100 تا 32000 قابل تغییر است و در حالت پیشرفته بین 50 تا 102400 خواهد بود. تثبیت کننده پنج محور مانند مدل قبلی تا 5.5 توقف و حداکثر سرعت شاتر مکانیکی 1/8000 ثانیه است. صفحه نمایش a7R IV نیز بدون تغییر است، اما منظره یاب الکترونیکی 1.6 برابر وضوح دارد و در واقع دقیق ترین منظره یاب الکترونیکی است که از زمان معرفی این دوربین وجود داشته است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین بدون آینه سونی Sony Alpha A7R IV Mirrorless Body" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین بدون آینه سونی Sony Alpha A7R IV Mirrorless Body"، کلیک کنید.