برسی دوربین بدون آینه فوجی Fujifilm GFX 50S Mirrorless Body

نقدر و برسی

دوربین بدون آینه فوجی Fujifilm GFX 50S Mirrorless Body

مرور

بدنه بدون آینه فوجی فیلم GFX 50S

بدنه بدون آینه فوجی GFX 50S یک دوربین بدون آینه است که دارای سنسور بزرگ و قابلیت فیلمبرداری پیشرفته و طراحی ماژولار است. این دوربین دارای سنسور CMOS 51.4 مگاپیکسلی با ابعاد 32.9 تا 43.8 میلی متر است. در کنار این سنسور، پردازشگر تصویر X-Processor Pro قرار دارد که فایل هایی با دامنه دینامیکی بالا ایجاد می کند. در این دوربین فیلمبرداری با کیفیت Full HD (1080p) انجام خواهد شد. همچنین بدنه این دوربین از منیزیم ساخته شده است.

برای عکاسانی که می خواهند حرفه ای و در سطحی منحصر به فرد کار کنند، دوربین فوجی فیلم GFX 50S که بالاترین کیفیت تصویر را در بین محصولات هم رده خود دارد، بهترین انتخاب است. صرف نظر از اینکه به چه سبک عکاسی علاقه دارید، قابلیت های دوربین و سازگاری آن با تعداد زیادی لنز باعث شده تا عکاسان مختلف با ژانرهای مختلف عکاسی این محصول را برای دستیابی به کیفیت برتر انتخاب کنند. در ادامه به بررسی ویژگی های این دوربین می پردازیم.

همانطور که مشاهده می کنید سنسور نصب شده در این دوربین از نوع CMOS می باشد که 51.4 مگاپیکسل بوده و نسبت به سنسورهای فول فریم بسیار بزرگتر است و به همین دلیل کیفیت بالاتری نسبت به دوربین های فول فریم dslr رایج موجود در بازار دارد. پردازنده XFuji که از نظر سرعت پردازش داده یکی از بهترین های صنعت است، وضوح تصویر را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد و نویز تصویر را کاهش می دهد. با این دوربین می توانید عکس های خود را در فرمت ها و اندازه های مختلف ذخیره کنید و هیچ محدودیتی در این زمینه نخواهید داشت.

طبیعتا سنسور بزرگی که در این محصول قرار داده شده است حساسیت بالایی به نور دارد و با بازه ایزو 100 تا 102400 این امکان را به کاربر می دهد که از نظر میزان نور به راحتی و با نویز کم در محیط های مختلف به عکاسی ادامه دهد. . . علاوه بر این، عملکرد تنظیم خودکار ISO با نرخ خطای بسیار پایین کار می کند و به ندرت نیاز به وارد کردن تنظیمات به صورت دستی دارید.

منظره یاب این دوربین فوجی فیلم قابل جدا شدن است و دارای 3.7 میلیون نقطه است که به عکاس 100 درصد پوشش می دهد. صفحه نمایش دوربین 3.2 اینچی است و قابلیت چرخش در سه جهت مختلف را دارد و جزئیات صحنه را با رنگ های دقیق و با کیفیت عالی نشان می دهد. یکی دیگر از ویژگی های مهم دوربین فوجی فیلم GFX 50S سیستم فوکوس خودکار است که با 425 نقطه کل فریم را پوشش می دهد و تمام اجسام را بدون توجه به سرعت آنها دنبال می کند. این سیستم از روش تشخیص فاز استفاده می کند. قابلیت تشخیص چشم و لبخند نیز فرآیند تمرکز کلی را کارآمدتر می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین بدون آینه فوجی Fujifilm GFX 50S Mirrorless Body" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین بدون آینه فوجی Fujifilm GFX 50S Mirrorless Body"، کلیک کنید.