برسی دوربین بدون آینه کانن Canon EOS M200 kit15-45mm IS STM

نقدر و برسی

دوربین بدون آینه کانن Canon EOS M200 kit15-45mm IS STM

مرور

دوربین بدون آینه Canon EOS M200 15-45mm IS STM

دوربین بدون آینه Canon EOS M200 kit15-45mm IS STM یک دوربین جمع و جور و همه کاره است که برای طیف وسیعی از فعالیت های عکسبرداری به خوبی مجهز است. سنسور استفاده شده در این دوربین دارای رزولوشن 24.1 مگاپیکسل و از نوع APS-C CMOS می باشد. باتری LP-E12 تقریباً 315 عکس در هر شارژ با تنظیمات معمولی یا 485 عکس در هر شارژ با حالت Eco امکان پذیر می کند.

صفحه نمایش لمسی LCD بزرگ 3 اینچی راهی بصری برای کنترل نقاط فوکوس، منوهای جستجو و بررسی تصویر فراهم می کند. این صفحه نمایش همچنین دارای طراحی کج 180 درجه به بالا و 45 درجه پایین است. این امکان ترتیب دادن پرتره های سلفی و کار در زوایای بالا و پایین را به روشی بهتر در دوربین دیجیتال Canon M200 فراهم می کند.

Wi-Fi داخلی با NFC امکان اشتراک‌گذاری آسان و بی‌سیم عکس‌ها و ویدیوها را با یک دستگاه تلفن همراه متصل می‌کند.

بلوتوث امکان اتصال سریع به تلفن هوشمند یا تبلت را برای اشتراک گذاری سریع و خودکار تصویر بین دستگاه ها و همچنین قابلیت های کنترل از راه دور فراهم می کند.

دوربینی کوچک و سبک که برای حداکثر کارایی به پردازنده DIGIC 8 مجهز شده و می تواند تصاویر ویدئویی با وضوح 4K ضبط کند. همچنین تعداد نقاط فوکوس در این مدل به 143 نقطه فوکوس افزایش یافته است. افزایش تعداد نقاط فوکوس باعث شد تا M200 در شرایطی با 3 استاپ نور نسبت به مدل قبلی قابلیت فوکوس را داشته باشد.

دو پیکسلCMOSفوکوس خودکار فوکوس صاف و سریع را به روشی مشابه فوکوس با دوربین فیلمبرداری فراهم می کند. این سیستم دارای دو دیود حساس به نور مجزا در هر پیکسل است تا یک شبکه گسترده و متراکم از عناصر جمع‌آوری کننده تشخیص فاز در اکثر سنسور تصویر ایجاد کند، در نتیجه جستجوی فوکوس را برای کنترل سریع‌تر و مستقیم‌تر تنظیم می‌کند. هنگام کار با تصاویر ثابت (عکس)، از این سیستم فوکوس برای دستیابی به فوکوس سریع و دقیق استفاده می شود و آن را برای عکاسی و ردیابی سوژه های متحرک ایده آل می کند تا هر بار عکسی با فوکوس دلخواه بگیرید. همچنین می‌توان از فوکوس خودکار تشخیص چشم برای عکس‌های پرتره استفاده کرد و به اولویت‌بندی فوکوس روی چشم سوژه برای اطمینان از وضوح کمک می‌کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین بدون آینه کانن Canon EOS M200 kit15-45mm IS STM" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین بدون آینه کانن Canon EOS M200 kit15-45mm IS STM"، کلیک کنید.