برسی دوربین بدون آینه کانن Canon EOS M50 Mark II kit 15-45mm

نقدر و برسی

دوربین بدون آینه کانن Canon EOS M50 Mark II kit 15-45mm

بررسی کنید

دوربین بدون آینه 15-45 میلی‌متری Canon EOS M50 Mark II Kit

Canon EOS M50 MarkII یکی از محصولات جدید کانن است که در واقع نسخه دوم دوربین محبوب M50 است و برای سهولت در جهت یابی در اختیار این افراد قرار گرفته است دوربین EOS M50 Mark II یک دوربین بدون آینه است که می تواند روی لنز نصب شود

مانند نسل قبلی، کانن در این دوربین جدید از سنسوری در اندازه APS-C با وضوح 24.1 مگاپیکسل استفاده می کند. این محصول از فرمت های RAW و JPEG برای عکس ها و فرمت های MPEG 4, H.264 برای فیلم ها پشتیبانی می کند. این دوربین از پردازنده DIGIC8 استفاده می کند که یکی از قدرتمندترین انواع پردازنده های کانن است. دوربین EOS M50 دارای محدوده حساسیت 100 تا 25600 ISO و صفحه نمایش 3 اینچی TFT LCD است.

از مشخصات دوربین بدون آینه Canon EOS M50 MarkII از قدرت فیلمبرداری آن می توان به این نکته اشاره کرد که با کیفیت UHD 4K می تواند تصاویری با کیفیت بسیار بالا و با سرعت 23.98 فریم بر ثانیه ثبت کند. در حالت Full HD تصویربرداری با سرعت 60 فریم و در حالت HD با سرعت 120 فریم بر ثانیه بسیار مناسب است.

علاوه بر این، این دوربین از سیستم فوکوس Dual Pixel CMOS AF استفاده می کند که از نوع تشخیص فاز است که بسیار روان، سریع و دقیق عمل می کند که هنگام عکاسی و عکس برداری بسیار خوب عمل می کند. تنها تغییر در سیستم فوکوس دوربین جدید .EOS M50 Mark II این است که این دوربین اکنون می تواند چهره و چشمان سوژه را در حین فیلمبرداری تشخیص دهد. کانن تایید کرده است که می توان از این سیستم فوکوس برای تشخیص چهره و چشم هنگام گرفتن عکس و فیلم با این دوربین استفاده کرد.تعداد نقاط فوکوس در این دوربین 143 نقطه گزارش شده است.

اگر می خواهید تصاویر خود را به گوشی های هوشمند خود منتقل کنید، می توانید به راحتی با استفاده از فناوری های بی سیم مانند بلوتوث و NFC، Wi-Fi این کار را انجام دهید همچنین با توجه به گزینه های مختلف اتصال بی سیم که در دوربین قرار داده شده است، کاربر این به راحتی عکس های خود را با افراد مختلف در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین بدون آینه کانن Canon EOS M50 Mark II kit 15-45mm" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین بدون آینه کانن Canon EOS M50 Mark II kit 15-45mm"، کلیک کنید.