برسی دوربین بدون آینه کانن Canon EOS M50 Mark II kit 18-150mm IS STM

نقدر و برسی

دوربین بدون آینه کانن Canon EOS M50 Mark II kit 18-150mm IS STM

بررسی کنید

دوربین بدون آینه Canon EOS M50 Mark II 18-150mm IS STM

برای وبلاگ نویسان و تولیدکنندگان محتوا، Canon EOS M50 Mark II یک دوربین چندرسانه ای همه کاره با مجموعه متنوعی از عکس ها و فیلم ها ارائه می کند. این دوربین از یک سنسور 24.1 مگاپیکسلی APS-C CMOS استفاده می کند، همراه با پردازشگر تصویر DIGIC 8 Mark II دارای حساسیت بالا و عملکرد سریع است که باعث می شود هم برای عکس و هم فیلم بسیار مناسب باشد. حساسیت ISO این دوربین به صورت طبیعی بین 100 تا 25600 قابل تنظیم است که تا 51200 قابل افزایش است و برای کار در شرایط نوری مختلف مناسب است. فیلمبرداری 4K این دوربین با سرعت 23.98 فریم بر ثانیه انجام می شود و در رزولوشن فول اچ دی به 60 فریم بر ثانیه و در رزولوشن HD به 120 فریم در ثانیه می رسد که قابلیت تصویربرداری اسلوموشن را فراهم کرده است. برای دوربین فیلمبرداری عمودی با این دوربین امکان پذیر است و می توانید از طریق پورت HDMI نیز از دوربین خروجی بگیرید. علاوه بر این، پردازنده سریع به دوربین اجازه می دهد تا در حالت عکاسی پیاپی با سرعت 10 فریم بر ثانیه عکس بگیرد.

همراه با بدنه دوربین، لنز EF-M 18-150mm f/3.5-6.3 IS STM است که محدوده فاصله کانونی با زاویه دید عریض تا تله فوتو 28.8-240 میلی متر را پوشش می دهد. این طراحی نور بهینه شده، روشنایی و وضوح یکنواخت را در سراسر محدوده بزرگنمایی حفظ می کند، در حالی که حداکثر ضریب بزرگنمایی 0.31x است. تثبیت کننده تصویر در این لنز کمک می کند تا لرزش دوربین به حداقل برسد و همراه با دیجیتال IS، دوربین تصاویر بسیار پایداری را برای کاهش لرزش موثرتر ثبت می کند.

یکی دیگر از ویژگی های محبوب Canon EOS M50 Mark II کیفیت فیلمبرداری آن است. رزولوشن فیلمبرداری در این دوربین 4k است و قابلیت فیلم برداری با فرمت های H.264 و MPEG-4 را دارد.

فیلمبرداری UHD 4K با سرعت 24 فریم در ثانیه، همراه با Full HD 1080 با سرعت 60 فریم در ثانیه و HD 720 با سرعت 120 فریم در ثانیه برای ضبط حرکت آهسته پشتیبانی می شود. ضبط ویدیوی عمودی نیز پشتیبانی می‌شود و همچنین خروجی HDMI واضح برای پخش با وضوح بالا و با نرخ فریم بالا پشتیبانی می‌شود. علاوه بر این، این پردازنده دارای سرعت عکسبرداری پیوسته 10 فریم در ثانیه، زمان راه اندازی سریع دوربین و فواصل کوتاه بین هر فریم برای فرآیند بصری کارآمدتر است.

محدوده سرعت شاتر از 1.4000 تا 30 ثانیه است و این بازه وسیع به شما کمک می کند تا با تغییر میزان نور ورودی، عکس های مختلفی بگیرید. همچنین در حالت عکاسی پیاپی می توانید در یک ثانیه 10 فریم بگیرید و یکی از آنها را انتخاب کنید.

این دوربین از باتری لیتیوم یونی به عنوان منبع تغذیه استفاده می کند که قادر است با یک بار شارژ 305 عکس بگیرد. تجربه نشان می دهد که پس از 30 دقیقه عکاسی، باید باتری را شارژ کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین بدون آینه کانن Canon EOS M50 Mark II kit 18-150mm IS STM" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین بدون آینه کانن Canon EOS M50 Mark II kit 18-150mm IS STM"، کلیک کنید.