برسی دوربین بدون آینه کانن Canon EOS R50 Mirrorless 18-45 IS STM

نقدر و برسی

دوربین بدون آینه کانن Canon EOS R50 Mirrorless 18-45 IS STM

مرور

Canon EOS R50 Mirrorless 18-45 IS STM

Canon EOS R50 Mirrorless 18-45 IS STM یک دوربین بدون آینه بسیار همه کاره با طیف وسیعی از ویژگی های پیشرفته عکاسی و فیلمبرداری است. این دوربین که برای تولیدکنندگان محتوا و ولاگرها طراحی شده است، کمی کوچکتر و سبک تر از EOS M50 Mark II است و دارای سنسور 24.2 مگاپیکسلی APS-C CMOS ارتقا یافته و پردازشگر تصویر DIGIC X برای ارائه عکس های با وضوح بالا و ویدیوهای UHD است.

R50 با ترکیب یک سنسور قدرتمند 24.2 مگاپیکسلی APS-C CMOS و پردازشگر تصویر DIGIC X، تصاویری با وضوح بالا با رنگ های چشمگیر و دقیق ارائه می دهد. این دوربین که برای کار در شرایط نوری مختلف طراحی شده است، محدوده ISO انعطاف پذیر 100-32000 را ارائه می دهد که می تواند برای کار در شرایط نوری دشوار به ISO 51200 ارتقا یابد. با استفاده از تمام عرض سنسور، فیلمبرداری 4K با سرعت 30 فریم در ثانیه 4K و Full HD 1080 با سرعت 120 فریم در ثانیه برای پخش حرکت آهسته پشتیبانی می شود. علاوه بر این، فیلمبرداری 1 ساعته اکنون در دسترس است. پردازشگر تصویر DIGIC X که قادر به پردازش عکس‌های پرسرعت و ویدیوهای 4k با وضوح بالا است، از عکاسی پیاپی تا سرعت 15 فریم در ثانیه از طریق شاتر الکترونیکی بی‌صدا نیز پشتیبانی می‌کند.

سیستم پیشرفته Dual Pixel CMOS AF II با ۶۵۱ ناحیه فوکوس خودکار با دقت بالا، فوکوس سریع و دقیق را تضمین می‌کند. سیستم فوکوس تشخیص فاز، تشخیص و ردیابی سوژه را با توانایی تشخیص هوشمندانه افراد، حیوانات و وسایل نقلیه ارائه می‌کند، در حالی که به طور خودکار روی این سوژه‌ها قفل می‌شود تا فوکوس واضح را در طول عکس‌های پشت سر هم حفظ کند و به ضبط ادامه دهد.

دارای منظره یاب الکترونیکی 2.36 میلیون نقطه و صفحه نمایش لمسی با زاویه متغیر R50 با ارائه دید با وضوح بالا در سطح چشم، با یک OLED EVF روشن و شفاف 2.36 میلیون نقطه و یک منظره یاب الکترونیکی دلپذیر طراحی شده است. علاوه بر این، یک صفحه نمایش لمسی بزرگ 3.0 اینچی با زاویه متغیر 1.62 میلیون نقطه، یک رابط بصری برای کنترل نقاط فوکوس، پیمایش منوها و مشاهده تصاویر فراهم می کند. همچنین صفحه نمایش دارای طراحی چند زاویه ای برای سهولت استفاده در هنگام کار از زوایای بالا و پایین است.

جفت شدن بلوتوث داخلی به شما امکان می دهد با استفاده از برنامه رایگان Canon Camera Connect دوربین را به راحتی به دستگاه های هوشمند سازگار متصل کنید. این اتصال بی سیم کم مصرف به حفظ عمر باتری و در عین حال کنترل دوربین از راه دور کمک می کند. همچنین داده های موقعیت مکانی GPS به روز شده را از تلفن شما ارسال می کند و به شما امکان می دهد عکس هایی را که عکاسی کرده اید برچسب جغرافیایی داشته باشید تا دقیقا بدانید آن را کجا گرفته اید.
اتصال Wi-Fi داخلی عملکردهای بی سیم سریع و بدون دردسر مانند مشاهده زنده از راه دور، مشاهده فایل و انتقال را امکان پذیر می کند. با استفاده از برنامه Canon Camera Connect می‌توانید فایل‌ها را برای مشاهده و اشتراک‌گذاری در رسانه‌های اجتماعی به دستگاه تلفن همراه خود انتقال دهید.
USB-C داخلی به شما امکان می دهد دوربین را به تلفن هوشمند یا رایانه متصل کنید. همه عملکردهای برنامه Canon Camera Connect که می‌توان با Wi-Fi استفاده کرد، اکنون زمانی در دسترس هستند که دوربین و تلفن هوشمند از طریق USB از طریق یک کابل سازگار برای دستگاه شما متصل شوند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین بدون آینه کانن Canon EOS R50 Mirrorless 18-45 IS STM" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین بدون آینه کانن Canon EOS R50 Mirrorless 18-45 IS STM"، کلیک کنید.