برسی دوربین بدون آینه کانن Canon EOS R6 Mark II Mirrorless Camera BODY

نقدر و برسی

دوربین بدون آینه کانن Canon EOS R6 Mark II Mirrorless Camera BODY

مرور

دوربین بدون آینه Canon EOS R6 Mark II

دوربین Canon EOS R6 Mark II یک دوربین کارآمد با قابلیت عکاسی و فیلم برداری حرفه ای است. در بدنه این دوربین سنسور به روز شده 24.2 مگاپیکسلی و پردازنده به روز شده وجود دارد که در نتیجه عملکرد سیستم فوکوس این دوربین نسبت به نسخه قبلی بهینه شده است، امکان کیفیت بالای 10- فیلمبرداری بیتی با وضوح 4K و 60 فریم بر ثانیه همراه با آن است و عملکرد کلی دوربین نیز سریعتر است. همچنین تغییراتی در بدنه و دکمه های کنترلی این دوربین برای دستیابی به کنترل و دسترسی آسان تر به حالت های مختلف عکاسی اعمال شده است.

دوربین بدون آینه Canon R6 Mark II با وضوح بهبود یافته از یک سنسور جدید 24.2 مگاپیکسلی CMOS استفاده می کند که برای برنامه های عمومی عکس و فیلم مناسب است و در شرایط کم نور عملکرد خوبی دارد. این سنسور رنگ های دقیق و جزئیات قابل توجهی را در تصاویر ارائه می دهد.

پردازش بهبود یافته R6 mark II که از R3 گرفته شده است، با ماهیت چند رسانه ای دوربین مطابقت دارد. DIGIC X همچنین می تواند بسته های پرسرعت و ویدیوهای 4K با کیفیت بالا را مدیریت کند. DIGIC X از عکاسی پیوسته تا 40 فریم در ثانیه با شاتر الکترونیکی بی صدا یا 12 فریم در ثانیه با شاتر مکانیکی با فوکوس خودکار (AF) و خوانش نوردهی خودکار (AE) قبل از هر عکس پشتیبانی می کند.

همچنین یک حالت RAW Burst با سرعت 30 فریم بر ثانیه در این دوربین وجود دارد که به کاربر اجازه می دهد لحظاتی را که تا 0.5 ثانیه قبل از فشار دادن دکمه شاتر اتفاق می افتد، ثبت کند.

علاوه بر این، بهبود پردازش دوربین عملکرد در نور کم را بهبود می بخشد و محدوده حساسیت آن را می توان از ISO 100-102400 تا ISO 204800 برای کار در شرایط نوری بسیار دشوار افزایش داد.

علاوه بر تصاویر ثابت، سنسور دوربین R6 Mark II می‌تواند ویدیوهای با وضوح بالا UHD 4K 60p را با استفاده از تمام عرض سنسور و نمونه‌برداری 10 بیتی با Canon Log 3 ضبط کند. نمونه برداری بیش از حد نیز با استفاده از ناحیه ضبط 6K امکان پذیر است. .

ضبط 4K در 30P نیز برای بهبود وضوح و کاهش نویز و امواج تصویر مناسب است. علاوه بر این، این دوربین توانایی ضبط اسلوموشن با نرخ فریم 180P تا رزولوشن Full HD را دارد.

ضبط HDR-PQ برای خروجی HDR درون دوربین و ضبط خارجی از طریق پورت micro-HDMI نیز امکان پذیر است. این دوربین دارای خروجی خالص 6K با حداکثر نرخ فریم 60 فریم بر ثانیه است. علاوه بر این، این دوربین زمان ضبط نامحدودی دارد و دارای پورت های میکروفون و هدفون و همچنین یک کفش چند منظوره برای قرار دادن لوازم جانبی متعدد است.

سیستم پیشرفته Dual Pixel CMOS AF II دارای 1053 نقطه فوکوس خودکار است که کل ناحیه سنسور را پوشش می دهد و فوکوس را سریع، پاسخگو و دقیق می کند.
این فوکوس تشخیص فاز قابلیت تشخیص و پیگیری هوشمند افراد و غیره را نیز دارد. و از فناوری یادگیری عمیق استفاده می کند.
این ویژگی به کاربران این امکان را می‌دهد تا به صورت خودکار روی سوژه‌ها قفل شوند و در حین عکس‌برداری، حتی در هنگام عکس‌برداری مداوم و فیلم‌برداری، فوکوس واضح را به دست آورند و حفظ کنند.

تثبیت‌کننده تصویر داخلی (IBIS) تا 7 استاپ لرزش ناخواسته دوربین را هنگام عکس‌برداری با دست تصحیح می‌کند، به عکاسی دستی در شرایط کم‌نور و کاهش لرزش هنگام فیلم‌برداری کمک می‌کند. این سیستم 5 محوره را می توان با لنزهایی که دارای لرزشگیر اپتیکال هستند نیز استفاده کرد تا با توجه به لنز مورد استفاده تا 8 استاپ لرزش دوربین را جبران کند. علاوه بر این، Movie Digital IS از روش‌های تثبیت‌کننده نوری و تغییر حسگر در کنار Digital IS برای کمک به گرفتن فیلم‌های پایدارتر در حال حرکت استفاده می‌کند.

منظره یاب الکترونیکی 0.5 اینچی با وضوح بالا 3.69 میلیون نقطه، وسیله ای روشن و دقیق برای مشاهده در سطح چشم فراهم می کند، و نرخ تازه سازی سریع 120 فریم در ثانیه، رندر حرکت طبیعی را برای تجربه واقعی تر با منظره یاب ارائه می دهد.

صفحه نمایش لمسی 1.62 اینچی LCD در پشت دارای طراحی با زاویه متغیر است که برای ضبط از جلو، vlogging و کار از زوایای بالا و پایین مفید است.
طراحی اصلاح شده بدنه شامل چهار پنل کنترل مجزا در بدنه برای کنترل لمسی بصری است و یک کنترلر جوی استیک در پشت دوربین برای انتخاب سریع و بصری نقطه فوکوس و ناوبری منو استفاده می شود.

گزینه های اتصال سیمی و بی سیم در دسترس هستند که امکان چندین روش انتقال عکس و فیلم و همچنین کنترل دوربین از راه دور را فراهم می کند.

پورت USB-C 3.2 Gen 2 برای شارژ در دوربین و انتقال فایل؛ این پورت همچنین به دوربین اجازه می دهد تا به عنوان یک وب کم Full HD با سرعت 30 فریم بر ثانیه با پشتیبانی از پروتکل های UVC/UAC استفاده شود.
پورت 3.5 میلی متری هدفون و میکروفون خارجی
پورت Micro-HDMI برای کار با دستگاه ضبط خارجی
بلوتوث و وای فای 2.4/5 گیگاهرتز برای انتقال بی سیم و کنترل از راه دور دوربین از دستگاه های تلفن همراه

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین بدون آینه کانن Canon EOS R6 Mark II Mirrorless Camera BODY" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین بدون آینه کانن Canon EOS R6 Mark II Mirrorless Camera BODY"، کلیک کنید.