برسی دوربین بدون آینه کانن Canon EOS R8 Mirrorless Body

نقدر و برسی

دوربین بدون آینه کانن Canon EOS R8 Mirrorless Body

مرور

بدنه بدون آینه Canon EOS R8

دوربین بدنه Canon EOS R8 یک دوربین سبک وزن مناسب برای سفر و همچنین یک دوربین فول فریم است که طیف گسترده ای از ویژگی ها و امکانات را برای عکاسان، فیلمبرداران و تولیدکنندگان محتوا فراهم می کند. این دوربین از سنسور جدید 24.2 مگاپیکسلی CMOS استفاده می‌کند که قبلاً در پردازنده‌های EOS R6 Mark II و DIGIC X استفاده شده بود، اگرچه دوربین بدون آینه EOS R8 می‌تواند عملکرد عالی را با استفاده از این دوربین ارائه دهد، فیلمبرداری 4k 60p 10 بیتی و فوکوس خودکار بسیار سریع شده است. .

Canon R8 با جفت شدن یک سنسور CMOS فول فریم قدرتمند 24.2 مگاپیکسلی با پردازنده تصویر DIGIC X، تصاویری با وضوح بالا با رنگ های غنی و دقیق ارائه می دهد. این دوربین که برای کار در شرایط نوری مختلف طراحی شده است، محدوده ISO انعطاف پذیر 100 تا 102400 را ارائه می دهد که می تواند برای کار در شرایط نوری دشوار به ISO 204800 ارتقا یابد. با استفاده از تمام سطح سنسور (منطقه 6K) می توان به خروجی فیلم 4K 60p در این دوربین دست یافت و با دوربین R8 می توان از آن برای فیلم برداری با کیفیت Full HD با سرعت 180 فریم بر ثانیه برای پخش اسلوموشن استفاده کرد.

سیستم فوکوس خودکار این دوربین دارای 1053 نقطه فوکوس خودکار است که تمام سطح سنسور را پوشش می دهد و عملکرد سریع و دقیق را تضمین می کند. سیستم تشخیص خودکار و تشخیص فاز این دوربین قادر به تشخیص و ردیابی شی است و می تواند به طور خودکار اجسامی مانند افراد، حیوانات و وسایل نقلیه را شناسایی کند. علاوه بر قابلیت های ذکر شده، سیستم تشخیص این دوربین در شرایط نوری ضعیف و نامطلوب نیز موثر بوده و عملکرد دقیق تا منفی 6.5 EV را تضمین می کند.

اگرچه EOS R8 می‌تواند مستقیماً از دوربین فیلم‌های چشمگیر ضبط کند، سازندگان و تولیدکنندگان محتوا که می‌خواهند عکاسی خود را یک قدم جلوتر ببرند، می‌توانند بین دو گزینه ضبط ویدیوی قدرتمند HDR PQ یا Canon Log 3 یکی را انتخاب کنند. ضبط HDR PQ یک فایل رنگی 10 بیتی را می گیرد که نیازی به ویرایش اضافی ندارد. این فایل 10 بیتی HDR با نمایشگرهای HDR مانند تلویزیون، مانیتور و گوشی های هوشمند سازگار است که به راحتی ویدئوی شما را با دقت رنگ و محدوده دینامیکی بیشتر نسبت به نمایشگرهای استاندارد نمایش می دهند.

برای سازندگانی که دوست دارند فایل‌های ویدیویی خود را ویرایش کنند، Canon Log 3 نیز در دسترس است، که یک فایل لاگ 10 بیتی ایجاد می‌کند که امکان بازیابی قدرتمند نقاط برجسته و سایه‌ها و همچنین درجه‌بندی رنگ خلاقانه را برای آسان‌تر کردن ویرایش فراهم می‌کند.

سیستم پیشرفته Dual Pixel CMOS AF II با 1053 نقطه فوکوس خودکار که کل ناحیه سنسور را پوشش می دهد، فوکوس سریع و دقیق را تضمین می کند. این سیستم فوکوس تشخیص فاز، تشخیص و ردیابی اشیا را با توانایی تشخیص هوشمندانه افراد، حیوانات و وسایل نقلیه فراهم می‌کند، در حالی که به طور خودکار روی آن سوژه‌ها قفل می‌شود و فوکوس واضح را در حین فیلم‌برداری و عکس‌های پشت سر هم حفظ می‌کند. علاوه بر این، محدود کننده نور کم این سیستم فوکوس خودکار فوکوس را با یک -6.5 EV چشمگیر برای فوکوس دقیق در شرایط تاریک کاهش می دهد.

اطلاعات چرخش ویدیو را می‌توان در حین یا پس از ضبط ویدیو تنظیم کرد و به ویدیوها اجازه می‌دهد هنگام مشاهده در تلفن هوشمند در ترکیب عمودی پخش شوند. ویژگی Aspect Markers نشانگرهای بصری را برای نسبت های مختلف نمایش می دهد که ممکن است برای ارسال یک فایل در رسانه های اجتماعی مختلف مورد نظر باشد. این بیننده به ترکیب بندی مناسب برای نتایج مختلفی که می توان در حین ویرایش ایجاد کرد نگاه می کند.

جفت شدن بلوتوث داخلی به شما امکان می دهد با استفاده از برنامه رایگان Canon Camera Connect دوربین را به راحتی به دستگاه های هوشمند سازگار متصل کنید. این اتصال بی سیم کم مصرف به حفظ عمر باتری و در عین حال کنترل دوربین از راه دور کمک می کند. همچنین داده‌های موقعیت مکانی GPS جدید را از تلفن شما ارسال می‌کند و به شما امکان می‌دهد عکس‌هایتان را برچسب‌گذاری جغرافیایی کنید تا دقیقا بدانید آن‌ها را کجا گرفته‌اید.

اتصال Wi-Fi داخلی عملکردهای بی سیم مانند مشاهده زنده از راه دور، مشاهده و انتقال فایل را با اتصال Wi-Fi سریع و بدون دردسر امکان پذیر می کند. با استفاده از برنامه Canon Camera Connect می‌توانید فایل‌ها را برای مشاهده و اشتراک‌گذاری در رسانه‌های اجتماعی به دستگاه تلفن همراه خود انتقال دهید.

USB-C داخلی به شما امکان می دهد دوربین را به تلفن هوشمند یا رایانه متصل کنید. همه عملکردهای برنامه Canon Camera Connect که می‌توان با Wi-Fi استفاده کرد، اکنون زمانی در دسترس هستند که دوربین و تلفن هوشمند از طریق USB از طریق یک کابل سازگار برای دستگاه شما متصل شوند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین بدون آینه کانن Canon EOS R8 Mirrorless Body" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین بدون آینه کانن Canon EOS R8 Mirrorless Body"، کلیک کنید.