برسی دوربین دیجیتال سونی مدلSony Cyber-shot DSC-HX400V

نقدر و برسی

دوربین دیجیتال سونی مدلSony Cyber-shot DSC-HX400V

بررسی کنید

دوربین دیجیتال سونی Cyber-shot DSC-HX400V

دوربین دیجیتال سونی Cyber-shot DSC-HX400V را می توان یکی از جذاب ترین دوربین های سوپرزوم دانست. این دوربین که از Exmor R CMOS با دقت 21 مگاپیکسل استفاده می کند، به لنز قدرتمندی با زوم اپتیکال 50 برابر نیز مجهز شده است تا عکاس بتواند از دورترین اجسام عکس بگیرد. محدوده فاصله کانونی این لنز در عریض ترین حالت از 25 میلی متر با حداقل نسبت کانونی F/2.8 شروع می شود و به تعداد زیاد 1250 میلی متر با حداقل نسبت کانونی F/6.3 ختم می شود. این دوربین به سیستم لرزشگیر اپتیکال نیز مجهز است و می تواند حتی روی سوژه هایی که 1 سانتی متر از لنز این دوربین فاصله دارند فوکوس کند. این دوربین همچنین می تواند تصاویر ویدئویی با وضوح Full HD و فرمت AVCHD ضبط کند. در پشت این دوربین یک صفحه نمایش 3 اینچی با دقت استثنایی 921000 نقطه قرار دارد که با توجه به شرایط مورد نیاز قابل تغییر است. از نظر پورت ها و شبکه های ارتباطی، سونی چیزی برای این مدل کم نگذاشته و از GPS، Wi-Fi و NFC گرفته تا HDMI و USB، همه توسط این دوربین فوق العاده پشتیبانی می شوند.

SONY CyberShot HX400مجهز به تکنولوژی وای فایدارای یک داخلی است که به کاربر اجازه می دهد تصاویر خود را در شبکه های اجتماعی مختلف به اشتراک بگذارد. همچنین با وجود این فناوری می توان عکس ها را به موبایل یا تبلت منتقل کرد. همچنین با نصب برنامه ریموت برای گوشی های هوشمند در تلفن همراه یا تبلت خود می توانید از این دستگاه ها به عنوان کنترل از راه دور استفاده کنید و در عکس های گروهی شرکت کنید. از سوی دیگر،HX400 استفاده از تکنولوژی NFC (ارتباطات میدان نزدیک) می تواند با دستگاه هایی که این فناوری را دارند ارتباط برقرار کند.

چیزی که بیش از هر چیز دیگری در این دوربین به چشم می خورد، لنز بزرگ با زوم اپتیکال 50 برابر بدون افت کیفیت است! لنز این دوربین یک فاصله کانونی معادل 24 میلی متر واید تا 1200 میلی متر سوپر تله را پوشش می دهد که مزیت منحصر به فرد دوربین های سوپرزوم مانند HX400V است. البته حداکثر زوم دوربین در تصاویر با کمک زوم دیجیتال به 200 برابر می رسد که بنا به ادعای سازنده تا 100 برابر زوم دیجیتال کیفیت قابل قبولی را ارائه می دهد.

دیافراگم لنز این دوربین در عریض ترین حالت خود f/2.8 است (فقط در وسیع ترین فاصله کانونی) و از لرزشگیر اپتیکال نیز بهره می برد. درج نام ZEISS بر روی بدنه این لنز نیز نشان دهنده تایید و اطمینان از کیفیت آن توسط این نام معتبر است. این لنز دارای حلقه تنظیم چرخشی است که با قرار دادن دکمه تنظیم در حالت دلخواه می توان از آن به عنوان یک دوربین حرفه ای برای زوم یا فوکوس دستی استفاده کرد. مهم ترین نکته در مورد این لنز، دیافراگم فیلتر 55 میلی متری آن است که کاربر را به کاپوت و فیلترهای خاص محدود نمی کند، بلکه امکان نصب فیلترهای محافظ استاندارد، پلاریزه و ND را به او می دهد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین دیجیتال سونی مدلSony Cyber-shot DSC-HX400V" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین دیجیتال سونی مدلSony Cyber-shot DSC-HX400V"، کلیک کنید.