برسی دوربین دیجیتال عکاسی نیکون مدل B700

نقدر و برسی

دوربین دیجیتال عکاسی نیکون مدل B700

بررسی کنید

دوربین دیجیتال نیکون B700

دوربین های با زوم فوق العاده با زوم بالا همیشه مورد توجه علاقه مندان به عکاسی بوده است.این نوع دوربین با توجه به امکاناتی که دارد، دست کاربران را برای اکثر گرایش های عکاسی باز می گذارد.

قیمت دوربین های سوپر واریو نسبت به دوربین های SLR با چنین امکاناتی اصلا قابل مقایسه نیست، بنابراین بهترین گزینه برای علاقه مندان به عکاسی از راه دور می باشد، نمونه دیگری از این دوربین است.

در چند سال گذشته با پیشرفت تکنولوژی، شاهد بهبود کیفیت و قابلیت های این سری از دوربین ها بوده ایم. در این قسمت دوربین نیکون Coolpix B700 با زوم فوق العاده 60 برابر را به شما معرفی می کنیم که از مدل های موفق این سری محسوب می شود.

شاید مهم ترین ویژگی دوربین نیکون Coolpix B700 زوم قدرتمند آن باشد. زوم اپتیکال 60 برابری در این دستگاه واقعا شگفت انگیز و در عین حال کاربردی است. این بزرگنمایی معادل یک لنز 24-1440 میلی متری است.

دوربین نیکون B700 با زوم قدرتمند و وضوح بالا تمام نیازهای چند رسانه ای را چه در عکاسی و چه در فیلمبرداری برآورده می کند. نیکون B700 نیکون با یک سنسور 20.2 مگاپیکسلی 1/2.3 اینچی BSI CMOS، کیفیت تصویر قابل توجهی را ارائه می دهد که در حساسیت بالا در شرایط مختلف نور بسیار مفید است.

طراحی ارگونومیک و DSLR مانند، امکان استفاده از چشمی الکترونیکی دقیق 921000 پیکسلی و صفحه نمایش LCD سه اینچی 921000 نقطه ای را فراهم می کند، علاوه بر این که به راحتی در دست قرار می گیرد. در دوربین نیکون B700 از WiFi داخلی به همراه NFC و ارتباط بلوتوث با فناوری Low Energy Connectivity برای اشتراک گذاری و کنترل بی سیم از دستگاه های هوشمند (تلفن همراه، تبلت و …) استفاده شده است.

لنز دوربین نیکون Coolpix B700 با دیافراگم 3.3 تا 6.5 و حداقل فاصله کانونی 50 سانتی متر در حالت عادی و فاصله کانونی 1 سانتی متر در حالت ماکرو از کیفیت بالایی برخوردار است.

با توجه به زوم بالای این دوربین، استفاده از سیستم لرزشگیر قدرتمند تصویر اجباری به نظر می رسد، بنابراین نیکون از لرزشگیر اپتیکال در دوربین نیکون Coolpix B700 استفاده می کند.

فناوری به کار رفته در این سنسورها باعث می شود نور بیشتری به ناحیه حساس و سیلیکونی سنسور برسد و در نتیجه حساسیت سنسور به نور افزایش می یابد.

علاوه بر این، فناوری به کار رفته در این سنسورها امکان استفاده از پیکسل های بیشتری در همان اندازه سنسور قبلی را فراهم می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین دیجیتال عکاسی نیکون مدل B700" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین دیجیتال عکاسی نیکون مدل B700"، کلیک کنید.