برسی دوربین دیجیتال عکاسی نیکون مدل D7100 (بدنه)

نقدر و برسی

دوربین دیجیتال عکاسی نیکون مدل D7100 (بدنه)

بررسی کنید

دوربین دیجیتال Nikon D7100 (بدنه)

21 فوریه 2013، لندن، انگلستان: نیکون از دوربین جدید خود با فرمت DX، D7100، یک دوربین 1/24 مگاپیکسلی رونمایی کرد.

علیرغم بدنه جمع و جور و سبکی که دارد، مملو از ویژگی ها و فناوری های جدید است و تمام خواسته ها و نیازهای عکاسی شما را با سیستم فوکوس خودکار 51 نقطه ای حرفه ای دوربین Nikon D7100 برآورده می کند که نتایج شگفت انگیزی را با Full HD به شما ارائه می دهد و شما را شگفت زده خواهد کرد.

آقای سیمون آیدن، مدیر تولید نیکون بریتانیا، در مراسم معرفی این دوربین با عملکرد بسیار بالا، گفت: «D7100 یک دوربین دیجیتال SLR کاملا حرفه ای است که دارای ویژگی ها و قابلیت هایی است که دنیای دوربین های DX با فرمت بالا را گسترش می دهد. اگر عکاس منظره، طبیعت یا حیات وحش هستید، یا یک مسافر کنجکاو هستید، دوربین Nikon D7100 نیازهای شما را برآورده می کند. بدنه بادوام آن عملکرد عالی و نتایج باکیفیت را در شرایط مختلف آب و هوایی به کاربران ارائه می دهد.

دوربین دیجیتال Nikon D7100 (بدنه)

* عملکرد پیشرفته برای دستیابی به کیفیت تصویر بی نظیر : دوربین دیجیتال نیکون D7100 عملکرد منحصر به فردی دارد که تصاویری با کیفیت بالا به دست می آورد.

سنسور CMOS 1/24 مگاپیکسلی آن با فرمت DX تصاویر واضح و با بیشترین جزئیات را تضمین می کند. به لطف حذف فیلتر نوری کم نور، دوربین D7100 می تواند از تمام ظرفیت پیکسل های خود برای ثبت تصویری با بهترین کیفیت و بیشترین جزئیات استفاده کند تا تصاویری مانند مو یا پر نیز با جزئیات استثنایی ثبت شوند و کیفیت

علاوه بر این، پردازنده EXPEED3 سرعت عملکرد منحصر به فردی را به دوربین دیجیتال D7100 می دهد و کیفیت رنگ را بهبود می بخشد و حتی نویز تصویر را کاهش می دهد. حساسیت ISO بالا در محدوده 100-6400 تا 25600 نیز قابل بهبود است و امکان عکسبرداری زیاد را فراهم می کند. عکس های خوب در نور کم یا محیط، عکس هایی تاریک و واضح از اجسام متحرک به شما می دهد. عکاسی مداوم با سرعت 6 فریم در ثانیه به شما امکان می دهد از سوژه های متحرک یا تغییرات ناگهانی در چهره سوژه ها عکس بگیرید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین دیجیتال عکاسی نیکون مدل D7100 (بدنه)" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین دیجیتال عکاسی نیکون مدل D7100 (بدنه)"، کلیک کنید.