برسی دوربین دیجیتال عکاسی نیکون Nikon D850 kit 24-120mm

نقدر و برسی

دوربین دیجیتال عکاسی نیکون Nikon D850 kit 24-120mm

مرور

دوربین دیجیتال Nikon Nikon D850 kit 24-120mm

شرکت نیکون دوربین فول فریم نیکون D850 خود را در سال 2017 معرفی کرد دوربینی که بسیاری از ویژگی های خود را برای اولین بار در دوربین های فول فریم این شرکت دارد و در حال حاضر با دوربین 46 یکی از قدرتمندترین دوربین های DSLR حرفه ای موجود در بازار است. حسگر مگاپیکسلی با فناوری BSI و ضبط ویدیوی 4K از ویژگی های عالی دوربین نیکون D850.

دوربین جدید نیکون می تواند با کیفیت 4K با سرعت 30 یا 24 فریم بر ثانیه یا کیفیت FullHD با سرعت 60 فریم بر ثانیه فیلمبرداری کند. همچنین می تواند به طور همزمان تصاویر ویدئویی ضبط کند و تصویر را از خروجی HDMI نمایش دهد.

دوربین Nikon Nikon D850 kit 24-120mm این اولین دوربین DSLR نیکون است که از فناوری BSI یا نور پس‌زمینه استفاده می‌کند. در حسگرهای BSI، اجزای جاذب نور در سنسور به سطح تراشه حسگر نزدیک‌تر هستند. این نوع طراحی اجازه می دهد تا نور بیشتری جذب شود، به همین دلیل سنسورهای BSI گرانتر هستند و نویز بسیار کمتری نسبت به سنسورهای معمولی دارند.

محدوده دینامیکی این دوربین در سطح بالاتری نسبت به D810 قرار دارد که در آن شاهد کیفیت دوربین های مدیوم فرمت مانند فوجی فیلم GFX و Pentax 645Z هستیم.

برخلاف مدل قبلی، برای دستیابی به پایداری بیشتر دوربین، شاتر الکترونیکی پرده اول Nikon D850 حذف شده است (شما باید از LiveView یا Mirror Up استفاده کنید)، اما مکانیسم شاتر جدید و بهبود یافته طراحی شده برای این دوربین، لرزش شاتر بسیار زیاد است. غیر قابل توجه بودن و لرزش دوربین به دلیل آینه به هیچ وجه روی تصویر تأثیر نمی گذارد.

یکی دیگر از ویژگی های دوربین نیکون D850 دارای صفحه نمایش لمسی 3.2 اینچی قابل جابجایی و بدنه ای است که در برابر شرایط مختلف آب و هوایی مقاوم است. کاربرد اسنپ ​​بریج این برای اشتراک گذاری تصویر بی سیم و کنترل دوربین از راه دور است. دوربین نیکون D850 همچنین دارای بلوتوث داخلی و Wifi است.

ماژول فوکوس در دوربین های حرفه ای Nikon D5 و Nikon D500 سریع ترین ماژول فوکوس در بین دوربین های DSLR است و نیکون دقیقاً همان ماژول و پردازنده فوکوس اختصاصی را در Nikon D850 قرار داده است تا یکی از دقیق ترین و سریع ترین سیستم ها را برای فوکوس ارائه دهد. یک سری فول فریم ارزان تر (در مقایسه با D5).

این سیستم فوکوس دارای 153 نقطه فوکوس است که 99 تای آن از نوع متقاطع است. نقطه مرکزی آن می تواند تا -4EV کار کند و 15 نقطه مرکزی دوربین می توانند تا f/8 در هنگام استفاده از مبدل های تلفنی نیکون فعال باقی بمانند.

در این کیت، دوربین Nikon d850 با لنز Nikon AF-S NIKKOR 24-120mm f/4G ED VR عرضه می‌شود. با استفاده از این لنز امکان عکاسی واید، معمولی و تله فوتو وجود دارد و به همین دلیل است که در شرایط مختلف از آن استفاده می شود و در بین عکاسان بسیار محبوب است. حداقل فاصله کانونی این لنز 45 سانتی متر و قطر سوراخ فیلتر 77 میلی متر است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین دیجیتال عکاسی نیکون Nikon D850 kit 24-120mm" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین دیجیتال عکاسی نیکون Nikon D850 kit 24-120mm"، کلیک کنید.