برسی دوربین دیجیتال عکاسی کانن مدل EOS 6D Mark II

نقدر و برسی

دوربین دیجیتال عکاسی کانن مدل EOS 6D Mark II

مرور

دوربین دیجیتال Canon EOS 6D Mark II

کیفیت تصویر در دوربین Canon EOS-6D Mark II مطلوب است که مانند سایر رقبا با حساسیت کم کار کند. نقطه قوت دوربین Canon 6D Mark II در بازتولید رنگ عالی مشابه سایر دوربین های کانن و تولید نویز کم با حساسیت بالا است. سیستم کاهش نویز و شارپنینگ اعمال شده به طور پیش فرض برای فایل های JPEG چندان خوب نیست، اما امکان تغییر تنظیمات آن وجود دارد و در هنگام عکاسی از منظره یاب می توان نتایج بهتری را به دست آورد که همگی در حالت فوکوس خودکار پیوسته (Servo) هستند. عکاسی با سرعت 6.5 فریم در ثانیه سیستم فوکوس خودکار در مقایسه با مدل قدیمی بسیار بهبود یافته است. البته محدود کردن پوشش نقطه کانونی می تواند در برخی موارد مشکل ساز باشد. در این دوربین از فناوری Dual Pixel نیز برای نمایش زنده استفاده شده است. این فناوری هنگام عکاسی از سوژه های ثابت به خوبی کار می کند، اما در هنگام حرکت سوژه با مشکل مواجه می شود.

دوربین دیجیتال Canon EOS 6D Mark II

دوربین Canon EOS-6D Mark II به عنوان یک دوربین فول فریم بسیار قابل توجه است، بدنه این دوربین از مقاومت خوبی در برابر آب و هوا برخوردار است و گریپ و کنترلی مشابه دوربین 80D دارد که یک دوربین فول فریم نیست. کنترل نقاط فوکوس از طریق آن خسته کننده است. دوربین Canon 6D Mark II در نهایت با فرمت Full HD با سرعت 60 فریم بر ثانیه فیلم می گیرد. یک پورت میکروفون خارجی در این دوربین تعبیه شده است اما درگاه هدفون برای آن طراحی نشده است. سیستم تثبیت کننده دیجیتال تصویر را تثبیت می کند، اما در کل کیفیت تصاویر ثبت شده کمی تار است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین دیجیتال عکاسی کانن مدل EOS 6D Mark II" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین دیجیتال عکاسی کانن مدل EOS 6D Mark II"، کلیک کنید.