برسی دوربین دیجیتال عکاسی کانن 760D با لنز STM 18-135 آکبند

نقدر و برسی

دوربین دیجیتال عکاسی کانن 760D با لنز STM 18-135 آکبند

مرور

دوربین دیجیتال کانن 760D با لنز STM 18-135

اگرچه هر دو دوربین Canon EOS 760D دارای مشخصات فنی اولیه یکسانی هستند تجربه کاربری دوربین Canon EOS 760D بیشتر برای عکاسی حرفه ای است قبل از اینکه به تفاوت های این دو دوربین بپردازیم، اجازه دهید به شما بگویمبیایید ببینیم این دو دوربین جدید چه تفاوتی با مدل قبلی یعنی دوربین دارند Canon EOS 700D (Rebel T5i) دارند که در حال حاضر یکی از دوربین های DSLR پایه این شرکت محسوب می شودیکی دیگر از ویژگی های جدید این مدل جدید اضافه شدن سیستم وای فای داخلی با قابلیت NFC استنسبت به آنها فعال است. اگر گوشی هوشمند مجهز به سیستم NFC دارید، می توانیدبه راحتی می توانید گوشی خود را به دوربین Canon EOS 760D متصل کنیدیک سیم ایجاد کنید. اگر چنین تلفنی ندارید، یک اتصال بی سیم بین آن ایجاد کنید خود گوشی و دوربین آنقدرها هم سخت نیست. بعد از دوربین دیجیتال Canon EOS 760D و گوشی هوشمند شما یک اتصال بی سیم برقرار کرده اند، می توانید دوربین کاننEOS 760D را از راه دور از تلفن خود کنترل کنید یا عکس و تصویر بگیرید آن را به اشتراک بگذارید و با دیگران به اشتراک بگذارید.

یکی از ویژگی هایی که واقعا Canon EOS 760D را از EOS 750D متمایز می کند این است کهمشاهده و این عملکرد صفحه نمایش LCD برای نمایش اطلاعات عکاسی به این وضعیت LCD است به آن دوربین نیز می گویند این اولین مدل در بین دوربین های DSLR اولیه کانن است که این ویژگی را دارد و این ویژگی حال و هوای “نیمه حرفه ای” بیشتری به آن می دهد دوربین فضای کافی برای این نمایشگر می دهد، پیچ حالت های این دوربین را تغییر می دهد از سمت چپ دوربین Canon EOS 750D منتقل شده است، خود پیچ ​​نیز از یک است مکانیزم قفل دارد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین دیجیتال عکاسی کانن 760D با لنز STM 18-135 آکبند" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین دیجیتال عکاسی کانن 760D با لنز STM 18-135 آکبند"، کلیک کنید.