برسی دوربین دیجیتال عکاسی کانن 77D بدنه

نقدر و برسی

دوربین دیجیتال عکاسی کانن 77D بدنه

بررسی کنید

دوربین دیجیتال بدنه Canon 77D

طراحی ارگونومیک دوربین های EOS کانن در دوربین دیجیتال کانن 77D به طور کامل به همراه دکمه شاتر و پیچ کنترل جلویی که در کنترل متغیرهای عکاسی در هنگام عکس گرفتن کمک زیادی می کند، به نمایش گذاشته شده است. البته این طراحی به هیچ وجه جدید نیست، اما زمانی که برای مدتی با این دوربین جدید کار کنید، متوجه خواهید شد که دوربین Canon 77D از ویژگی های ارگونومیک خوبی برخوردار است و کار با تمام کنترل هایی که برای عکاسی از آنها نیاز دارید بسیار راحت است. در دسترس شما هستند و تغییر تنظیمات مختلف زمانی که دوربین جلوی چشمان شماست بسیار آسان و راحت است. پیچ‌های کنترل و تنظیم دوگانه به‌ویژه تغییر تنظیمات را بسیار سریع می‌کنند، اگرچه بهتر بود شرکت کنترل بیشتری روی سفارشی‌سازی دکمه‌ها و کنترل‌های Canon 77D اعمال می‌کرد. خوشبختانه منوی سریع دوربین یا Q، که از طریق صفحه نمایش لمسی آن کار می کند، بسیار خوب کار می کند، اگرچه برای کار با آن باید چشم خود را از منظره یاب بردارید. در این تصویر می توانید تاثیر سطح الکترونیکی نه چندان دقیق و پوشش چشمی زیر 100% را در دوربین Canon EOS 77D مشاهده کنید.

دوربین دیجیتال بدنه Canon 77D

در مورد چشمی اپتیکال می توان ادعا کرد که چشمی استفاده شده در دوربین دیجیتال کانن 77D کاملاً در سطح چشمی اپتیکال این دوربین نسبتاً تیره، کمی کوچک و نمایشگرهای محدود است البته سنسور چشمی ساخته شده است. روی آن، یک ویژگی خوب است که تغییر ظاهر عکاسی را زمانی که دوربین را روی چشمان خود نگه می دارید آسان می کند. سطح الکترونیکی نیز به طور کلی یک ویژگی خوب است، در اینجا بسیار کوچک و دقیق نیست. علاوه بر این، پوشش کمتر از 100 درصد قاب نوری 77D می‌تواند گاهی اوقات برای کادربندی دقیق مشکل‌ساز باشد. نکته مثبت این است که سیستم فوکوس خودکار 45 نقطه ای استفاده شده در این دوربین که برگرفته از Canon EOS 80D است، یک ارتقاء بسیار زیبا و مفید نسبت به مدل های میان رده قبلی کانن است و بیشتر چشمی نسبتا کوچک دوربین را پوشش می دهد این سیستم کمک می کند. با تغییر نقطه فوکوس خودکار به جای فوکوس و نقشه برداری مجدد، عکس های خود را آسان تر کنید و عبور از همه این نقاط فوکوس می تواند به دستیابی به دقت فوکوس بالاتر نسبت به مدل های قبلی کمک کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین دیجیتال عکاسی کانن 77D بدنه" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین دیجیتال عکاسی کانن 77D بدنه"، کلیک کنید.