برسی دوربین دیجیتال عکاسی کانن Canon 1300D 18-55mm IS III

نقدر و برسی

دوربین دیجیتال عکاسی کانن Canon 1300D 18-55mm IS III

بررسی کنید

دوربین دیجیتال Canon 1300D 18-55mm IS III

پردازش تصویر توسط پردازنده DIGIC4 انجام می شود که دارای ویژگی هایی مانند ISO می باشد 6400-100 قابل افزایش به 12800، عکاسی پیاپی 3 فریم در ثانیه، حداقل و حداکثر سرعتشاتر دارای سیستم فوکوس 30 و 1/4000 ثانیه است که با استانداردهای امروزی چندان مطابقت ندارد مزیت اصلی این دوربین نسبت تصویر است1200D را باید در آنتن داخلی وای فای و NFC جستجو کرد. در پشت نمایشگردارای صفحه نمایش 3 اینچی ثابت با وضوح 920000 نقطه. متاسفانه خبری از صفحهلمسی نیست. منظره یاب اپتیکال دوربین نیز 95 درصد از تصویر نهایی را نمایش می دهد.

ازاز دیگر ویژگی ها و مشخصات این دوربین می توان به فیلمبرداری FullHD با سرعت 30 و 24 اشاره کرد فریم در ثانیه، میکروفون و بلندگوی مونو، فلاش پاپ آپ، حالت عکاسی از غذا، باتری ظرفیت500 گلوله و یک مورد کامپوزیت (پلاستیک فشرده). با کنترل عمق میدان، که در دوربین ها DSLR ممکن است، شما می توانید فیلم های بسیار با کیفیت و با جزئیات ضبط با کیفیت HD عمق میدان کم این به شما امکان می دهد سوژه را به طور کامل از پس زمینه جدا کنید پس زمینه هم بدهید کاملا حل میشهخاطرات شما با عکس فوری ویدیویی رجیستری با استفاده از از تابع عکس فوری ویدیویی می توانید ویدیوهای کوتاه بسازید آنها را بسازید و به هم وصل کنید و یک ویدیوی جالب با خاطرات مهم زندگیخودت درست کن

با فوکوس بسیار سریع و دقیق این دوربین و عکاسی بعدی پ 3 فریم در ثانیه وضوح کامل، می تواند حساس و در هر زمان باشد ثبت مهم این ویژگی برای تصاویر و موقعیت های ورزشی عمل بالا.با توابع NFC* (ارتباطات میدانی نزدیک) می قابل استفاده در گوشی های هوشمند و تبلت‌های اندرویدی سازگار وصل شده و به راحتی به a متصل می‌شوند لمس انگشت برنامه اتصال دوربین اجرا کنید شما همچنین می توانید دستگاه سلام iOS و دستگاه های دیگر NFC وصل شده و برنامه را از طریق Wi-Fi اجرا کنید من این را اجرا می کنم ویژگی های انتقال و اشتراک گذاری عکس و فیلم در مسافرت بسیار مفید است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین دیجیتال عکاسی کانن Canon 1300D 18-55mm IS III" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین دیجیتال عکاسی کانن Canon 1300D 18-55mm IS III"، کلیک کنید.