برسی دوربین دیجیتال عکاسی کانن Canon 700D 18-135 STM

نقدر و برسی

دوربین دیجیتال عکاسی کانن Canon 700D 18-135 STM

بررسی کنید

دوربین دیجیتال Canon Canon 700D 18-135 STM

دوربین دیجیتال Canon Canon 700D 18-135 STM و مدل دیگری به نام “100D”. دوربین جدید و بنیانگذار سری جدید در دوربین های DSLR این شرکت است. اما 700D را می توان ادامه ای بر DSLR های سطح پایه سری سه رقمی این شرکت دانست. 700D در حال معرفی است، در حالی که 650D تابستان گذشته عرضه شد.

لازم به ذکر است که این دوربین در بازار آمریکا با نام «Rebel T5i» شناخته می شود. معمولاً چنین معرفی سریعی از Canon بعید بود. به عنوان مثال مدل 60D در سال 2010 معرفی شد و اکنون که در حال بررسی 700D هستیم، مدل بعدی هنوز عرضه نشده است. خود 650D در مقایسه با 600D نسبتاً دیر عرضه شد. به هر حال، ما اکنون یک دوربین 700D داریم. باید تغییرات عظیمی در آن ایجاد شده باشد تا Canon آن را به این سرعت وارد بازار کند.

Canon EOS 700D عملکرد صفحه نمایش لمسی دارد و عملکرد بسیار حساس و کاربردی مانند گوشی های هوشمند دارد، صفحه نمایش تعبیه شده در پشت دوربین به گونه ای طراحی شده است که هیچ فاصله ای بین صفحه نمایش و شیشه محافظ آن وجود ندارد که باعث کاهش انعکاس نور می شود. و دید صفحه نمایش در زیر نور بسیار بهبود یافته و روکش ضد لک به آن اضافه شده است که کمی از حساسیت بیش از حد صفحه می کاهد.

طراحی دوربین دیجیتال کانن 700D مثل مدل های دیگه اش هست ولی با کمترین تغییرات و بدنه اش کاملا شبیه 650D هست و این اصلا بد به نظر نمیرسه. دکمه های متعدد و کاربردی در سراسر دوربین پراکنده شده است که بسیار عالی است و صفحه نمایش لمسی و چرخشی پشت آن عکاسی را آسان و لذت بخش می کند..

بدنه دوربین از پلاستیک ساخته شده و بسیار مستحکم است و روکش پلاستیکی آن هیچ گونه لکه و اثر انگشتی روی دوربین باقی نمی گذارد و دسته آن باعث می شود دوربین به راحتی در دست بگیرید. خیلی شبیه کابل ها USB و HDMI یک سوکت آزاد کننده کابل، یک میکروفون خارجی و یک گیرنده مادون قرمز برای کنترل از راه دور 700D وجود دارد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین دیجیتال عکاسی کانن Canon 700D 18-135 STM" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین دیجیتال عکاسی کانن Canon 700D 18-135 STM"، کلیک کنید.