برسی دوربین دیجیتال عکاسی کانن Canon 750D 18-135 STM

نقدر و برسی

دوربین دیجیتال عکاسی کانن Canon 750D 18-135 STM

بررسی کنید

دوربین دیجیتال Canon Canon 750D 18-135 STM

بهبودهای دوربین Canon 750D نسبت به مدل قبلی شامل Wi-Fi داخلی و NFC است.که برای اولین بار در دوربین های DSLR در این دسته استفاده می شود همچنین در این دوربین ازیک سیستم تشخیص لرزش مورد استفاده در دوربین EOS 7D Mark IIاز ویژگی های مثبت EOS 700D استفاده شده است، مانند صفحه نمایش لمسی چرخان 3 اینچی،عکاسی پشت سر هم 5 فریم بر ثانیه و فیلمبرداری فول اچ دی با سرعت 30 فریم بر ثانیهثانیه، ذخیره می شود.

با وجود این واقعیت که Canon 750D و EOS 760D از ویژگی های اصلی هستند آنها همان چیزی را دارند و فقط 100 دلار تفاوت قیمت دارند. اما 760D تجربه کاربری مشابهی دارد دوربین های Canon پیشرفته تری مانند 70D ارائه می دهد. بدنه دوربین Canon 750D چیزی استاین چیزی بیش از آنچه در سری دوربین های Rebel Canon می دانیم نیست. این دوربین در رده دوربین های ارزان قیمت به هیچ وجه با دوربین های حرفه ای نتیجه محسوب نمی شوند اشتباه نیست. همانطور که انتظار می رود، مواد بدنه از ترکیبات پلی کربنات ساخته شده است.اما وقتی آن را در دستان خود می گذارید، این حس خوب و بسیار سخت استبادوام به نظر می رسد ترتیب دکمه های تنظیم بسیار راحت و آسان است به طور کلی، دوربین Canon EOS 750D Kit 18-135mm STM یکسان استسایر دوربین های Canon Rebel بسیار راحت و خوش ساخت هستند.

شاید طبق استانداردهای امروزی، عملکرد فوکوس خودکار در دوربین Canon EOS 750D چندان زیاد نباشد. شاید غیرعادی به نظر نرسد، اما در شرایط نوری ضعیف بسیار سریع و قابل اعتماد استعکاسی با دیافراگم بسیار باز کیفیت عملکرد آن را کاهش نمی دهد سیستم فوکوس خودکار در این دوربین نسبت به مدل های قبلی بهبود یافته است همچنین از فوکوس خودکار منطقه ای پشتیبانی می کند. در مدل های قبلی فقط دو حالت فوکوس وجود داشت: حالت فوکوس دستی و فوکوس خودکار. اما در دوربین Canon 750Dبا توجه به 19 نقطه فوکوس می توان روی منطقه ای با 5 ناحیه در دسترس تمرکز کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین دیجیتال عکاسی کانن Canon 750D 18-135 STM" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین دیجیتال عکاسی کانن Canon 750D 18-135 STM"، کلیک کنید.