برسی دوربین دیجیتال عکاسی کانن Canon 80D 18-135 usm

نقدر و برسی

دوربین دیجیتال عکاسی کانن Canon 80D 18-135 usm

بررسی کنید

دوربین دیجیتال Canon Canon 80D 18-135 usm

مهم ترین ارتقا در دوربین 80D را می توان مربوط به فناوری Dual Pixel AF دانست. این این فناوری AI Servo (فوکوس متناوب) را حتی در حالت LIVE VIEW فعال می کنددر واقع باید گفت که Canon EOS 80 دومین دوربین کانن پس از آن است این فناوری مجهز است که قبلاً در دوربین EOS 760D دیده شده استما بودیم سنسور جدید کانن، به نام Hybrid CMOS III، به کاربر اجازه می دهد تا فوکوس کند یک حالت فیلمبرداری بسیار مطلوب را تجربه کنید. فوکوس هیبریدی در دوربین Canon EOS 80 از هر دو حالت تشخیص کنتراست و فوکوس فازی پشتیبانی می کند. در واقع چگونه فوکوس این دوربین با توجه به لمسی بودن صفحه نمایش این دوربین شگفت انگیز است است، بنابراین برای فوکوس کافی است قسمت مورد نظر صفحه را لمس کنید به سرعت روی آن قسمت تمرکز کنید اگر فوکوس در حالت خودکار باشدتنظیم کنید، این دوربین جسم متحرک را به خوبی و همیشه تشخیص می دهد تمرکز را حفظ می کند نسل جدید EOS 80D، مانند EOS 70D، دارای یک اتصال Wi-Fi داخلی است. پشتیبانی می کند تا کاربران بتوانند به راحتی دستگاه های آیفون یا اندروید خود را به آن منتقل کنند صورت را به صورت بی سیم به دوربین متصل کنید، بنابراین علاوه بر انتقال تصاویر به گوشی یا تبلت،آنها می توانند دوربین را از راه دور از طریق تلفن یا تبلت کنترل کنند.

دوربین دیجیتال Canon Canon 80D 18-135 usm

دوربین EOS 80D از فناوری جدید جفت شدن NFC نیز پشتیبانی می کند برای انتقال اطلاعات سریعتر و آسانتر از قبل باید از دوربین و گوشی استفاده کرد. نمایندگی Canon همچنین پشتیبانی موقعیت یابی (GPS) را در دوربین EOS 80D ارائه کرده است دوربین به یک گیرنده GPS خارجی نوع GP-E2 به عنوان لوازم جانبی دسترسی دارد همانطور که می دانید این دوربین دارای GPS داخلی نیست و فقط با نصب یک عددگیرنده GPS می تواند موقعیت جغرافیایی دوربین و محل عکسبرداری را به عکس ها متصل کند من کانن را با دوربین نیمه حرفه ای EOS 80D معرفی کردم، یک صفحه نمایش 3 اینچی از نوعال سی دی دارای صفحه نمایش داخلی است، وضوح این صفحه نمایش 1.04 میلیون نقطه استمانند نسل قبلی قابلیت چرخش در زوایای مختلف را دارد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین دیجیتال عکاسی کانن Canon 80D 18-135 usm" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین دیجیتال عکاسی کانن Canon 80D 18-135 usm"، کلیک کنید.