برسی دوربین دیجیتال عکاسی کانن Canon 80D 18-55 f/3.5-5.6 STM

نقدر و برسی

دوربین دیجیتال عکاسی کانن Canon 80D 18-55 f/3.5-5.6 STM

بررسی کنید

دوربین دیجیتال Canon Canon 80D 18-55 f/3.5-5.6 STM

مهم ترین ارتقا در دوربین 80D را می توان مربوط به فناوری Dual Pixel AF دانست. این این فناوری AI Servo (فوکوس متناوب) را حتی در حالت LIVE VIEW فعال می کند در واقع باید گفت که Canon EOS 80 دومین دوربین کانن پس از آن است این فناوری مجهز است که قبلاً در دوربین EOS 760D دیده شده است ما بودیم

دوربین دیجیتال Canon Canon 80D 18-55 f/3.5-5.6 STM

سنسور جدید کانن به نام Hybrid CMOS III به کاربر اجازه می دهد تا فوکوس کند از حالت فیلمبرداری بسیار مطلوب Canon EOS لذت ببرید 80 از هر دو حالت تشخیص کنتراست و فوکوس فازی پشتیبانی می کند. در واقع چگونه فوکوس این دوربین شگفت انگیز است و با توجه به اینکه صفحه نمایش این دوربین لمسی است است، بنابراین برای فوکوس کافی است قسمت مورد نظر صفحه را لمس کنید به سرعت روی آن قسمت تمرکز کنید اگر فوکوس در حالت خودکار باشد تنظیم کنید، این دوربین جسم متحرک را به خوبی و همیشه تشخیص می دهد در تمرکز نگه می دارد. نسل جدید EOS 80D همان اتصال وای فای داخلی EOS 70D را دارد پشتیبانی می کند تا کاربران بتوانند به راحتی دستگاه های آیفون یا اندروید خود را به آن منتقل کنند صورت را به صورت بی سیم به دوربین وصل کنید تا تصاویر را به گوشی یا تبلت خود منتقل کنید.آنها می توانند دوربین را از راه دور از طریق تلفن یا تبلت کنترل کنند.

دوربین EOS 80D از فناوری جدید جفت شدن NFC نیز پشتیبانی می کند برای انتقال اطلاعات سریعتر و آسانتر از قبل باید از دوربین و گوشی استفاده کرد. نمایندگی Canon همچنین پشتیبانی موقعیت یابی (GPS) را در دوربین EOS 80D ارائه کرده است دوربین به یک گیرنده GPS خارجی نوع GP-E2 به عنوان لوازم جانبی دسترسی دارد همانطور که می دانید این دوربین دارای GPS داخلی نیست و فقط با نصب یک عدد گیرنده GPS می تواند موقعیت جغرافیایی دوربین و محل عکسبرداری را به عکس ها متصل کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین دیجیتال عکاسی کانن Canon 80D 18-55 f/3.5-5.6 STM" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین دیجیتال عکاسی کانن Canon 80D 18-55 f/3.5-5.6 STM"، کلیک کنید.