برسی دوربین دیجیتال عکاسی کانن CANON EOS 250D Kit EF-S 18-55 mm III

نقدر و برسی

دوربین دیجیتال عکاسی کانن CANON EOS 250D Kit EF-S 18-55 mm III

مرور

دوربین دیجیتال Canon CANON EOS 250D Kit EF-S 18-55 mm III

Canon EOS 250D یکی از بهترین دوربین های DSLR کوچک و جمع و جور Canon است که می توان آن را یک دوربین مسافرتی (DIGIC8) در نظر گرفت که از باتری استفاده بهینه می کند و به کاربر اجازه می دهد با یک بار شارژ باتری بیش از 1000 فریم عکس ثبت کند. طبق Canon 250D می توانید عکس هایی با وضوح بالا و کم نویز بگیرید.

صفحه نمایش 3 اینچی این دوربین حساس به لمس بوده و قابلیت چرخش در زوایای مختلف را دارد. این به ویژه برای عکس های سلفی و عکس های گروهی مفید است و به شما امکان می دهد در شرایط نوری مختلف عکس بگیرید.

کانن در این دوربین تمرکز زیادی روی سیستم فوکوس خودکار داشته است. این دوربین روی این مدل دوربین از سیستم فوکوس 9 نقطه ای بهره می برد که می تواند با دقت و سرعت فوکوس کند. سیستم پیکسل دوگانه برای تصاویر زنده و ضبط ویدیو بسیار موثر است.

شاید در نگاه اول، یکی از ویژگی های منحصر به فرد این دوربین، قابلیت فیلم برداری با کیفیت 4K-25P و همچنین ایجاد ویدیوهای تایم لپس در دوربین برای نمایش خلاقانه اشیاء تایم لپس بر روی بدنه باشد این مدل دوربین امکان اتصال میکروفون های حرفه ای به دوربین را فراهم می کند.

این مدل کانن با گوشی های هوشمند سازگار است. این دوربین DSLR همچنین مجهز به فناوری بلوتوث و وای فای است، به این ترتیب می‌توانید عکس‌ها یا فیلم‌های ضبط‌شده را به‌صورت بی‌سیم به گوشی یا تبلت خود منتقل کنید و با استفاده از اپلیکیشن مخصوصی به نام Canon connect، آن‌ها را در شبکه‌ها و گروه‌های اجتماعی ذخیره کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین دیجیتال عکاسی کانن CANON EOS 250D Kit EF-S 18-55 mm III" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین دیجیتال عکاسی کانن CANON EOS 250D Kit EF-S 18-55 mm III"، کلیک کنید.