برسی دوربین دیجیتال عکاسی کانن Canon EOS 750D 18-55 mm STM

نقدر و برسی

دوربین دیجیتال عکاسی کانن Canon EOS 750D 18-55 mm STM

بررسی کنید

دوربین دیجیتال Canon EOS 750D 18-55mm STM

دوربین دیجیتال جدید Canon EOS 750D از سیستم جدید فوکوس خودکار Hybrid CMOS AFIII، که فوکوس سریع‌تر و دقیق‌تری را در حالت Live View فراهم می‌کند از نقاط تشخیص فاز سنسور تصویر استفاده می کنددوربین Canon EOS 750D در حالت نمایش زنده، فوکوس خودکار Servo AFهمچنین ارائه می دهد که این ویژگی این گزینه را در حالت پیش نمایش به شما می دهد می توانید اجسام متحرک را به صورت زنده ردیابی و دنبال کنید. کانن این ادعا را دارد عملکرد سیستم جدید فوکوس خودکار HybridCMOS AF III در مقابل کارایی سیستم فوکوس خودکار Dual Pixel AF (که در دوربین های حرفه ای Canon EOS 70D و EOS 7D II استفاده می شود استفاده شده است) نزدیک است و ما مشتاق هستیم که عملکرد این سیستم جدید را در نمونه ببینیم بیایید اصلی این دو دوربین را آزمایش کنیم.

دوربین دیجیتال Canon EOS 750D 18-55mm STM

Canon EOS 750D به همان سیستم فوکوس خودکار تشخیص فاز 19 نقطه ای استفاده شده در EOS 70D مجهز است که نسبت به سیستم فوکوس خودکار 9 نقطه ای مورد استفاده در Canon EOS 700D (در آمریکا به عنوان Rebel T5i شناخته می شود) پیشرفت بسیار زیادی دارد. حساسیت نوری این دوربین EOS 750D نسبت به مدل قبلی تغییری نکرده و همچنان ISO 100-12800 است که می توان آن را تا ISO 25600 افزایش داد.

Canon همچنین دارای ویژگی های دیگری مانند سیستم Wi-Fi داخلی با NFC یا اتصال نزدیک – اولین مورد در بین دوربین های DSLR سطح پایه این شرکت – و Flicker Detection که اولین بار در Canon معرفی شد، دوربین EOS 7DII نیز در این دو دوربین معرفی شده است. .

در قسمت جلویی دوربین دیجیتال Canon EOS 750D یک گیرنده IR، یک نورافکن کمکی وجود دارد.فوکوس خودکار و میکروفون استریو قابل مشاهده است. در سمت چپ بدنه نیز یک جای کارت تعبیه شده است حافظه قرار دارد و درگاه های ورودی و خروجی دوربین EOS 750D نیز در سمت راست قرار دارند. بدنه تعبیه شده است. پنل پشتی دوربین Canon EOS 750D پر از دکمه های مختلف و دوربین Canon EOS 750D علاوه بر یک پیچ کنترل و تنظیم استاندارد در نزدیکی دکمه شاتر همچنین دارای یک پیچ بازشو سریع در پنل پشتی خود است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین دیجیتال عکاسی کانن Canon EOS 750D 18-55 mm STM" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین دیجیتال عکاسی کانن Canon EOS 750D 18-55 mm STM"، کلیک کنید.