برسی دوربین دیجیتال عکاسی کانن Canon EOS 800D 18-135 STM

نقدر و برسی

دوربین دیجیتال عکاسی کانن Canon EOS 800D 18-135 STM

بررسی کنید

دوربین دیجیتال Canon EOS 800D 18-135 STM

Canon EOS 800D حالت ISO خودکار را نیز ارائه می دهد ISO را بر اساس فاصله کانونی لنز، سرعت شاتر و دیافراگم تغییر می دهد. ما در حال تست هستیم دیدیم که حالت ISO خودکار این دوربین برای سوژه های متحرک معمولاً از از سرعت شاتر استفاده می کند که کمی کند است. این سیستم برای موضوعات ثابت است عملکرد خوبی دارد. به طور کلی، طراحی و عملکرد Canon EOS 800D می تواند در حالی که عکاسان تازه وارد به دنیای دوربین های DSLR را راضی کنید ویژگی های فنی آن حتی کاربران حرفه ای بیشتری را راضی خواهد کرد.

شرکت Canon باید با دوربین Canon 800D راحت باشد زیرا این دوربین عملکرد و کیفیت تصویر خوبی را ارائه می دهد. در قلب این دوربین یک سنسور تصویر 24.2 قرار دارد مگاپیکسل در اندازه APS-C با ضریب برش 1.6 برابر. همون سنسورهاین تصویری است که در دوربین بسیار گران‌تر EOS 80D نیز استفاده می‌شود. در نتیجه انتظار می رود کیفیت تصویر EOS 800D باید به همان نسبت خوب و خیره کننده باشد.

همانطور که نگاه می کنم عکس های JPEG گرفته شده در نور کم، می توان گفت که 800D عکس های بسیار واضحی می گیرد ایجاد می کند و ظاهراً کنترل بسیار خوبی بر نویز تصویر تا عملکرد ISO 1600 دارد این حتی در ISO 6400 هم منطقی و قابل قبول است. ما هنوز این دوربین را در نور روز داریم ما تست نکرده‌ایم که بهترین کیفیت تصویر و عملکرد این دوربین در کجا ممکن است باشد برای نشان دادن یکی از ارتقاء دوربین دیجیتال Canon EOS 800D در بالای دوربین750D سیستم فوکوس خودکار این دوربین است که آن هم از دوربین Canon EOS است 80 بعدی گرفته شده است. با 45 نقطه فوکوس خودکار، که همه آنها به صورت متقابل متصل هستند. به جای 19 نقطه در Canon EOS 750D، نقاط فوکوس خودکار این مدل جدید یک منطقه است. آنها قسمت بزرگتری از قاب را پوشش می دهند و فوکوس کارآمد و بسیار سریع را ارائه می دهند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین دیجیتال عکاسی کانن Canon EOS 800D 18-135 STM" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین دیجیتال عکاسی کانن Canon EOS 800D 18-135 STM"، کلیک کنید.