برسی دوربین دیجیتال عکاسی کانن Canon EOS 850D18-135 IS USM

نقدر و برسی

دوربین دیجیتال عکاسی کانن Canon EOS 850D18-135 IS USM

مرور

دوربین دیجیتال Canon EOS 850D18-135 USM

دوربین Canon EOS 850D18-135 USM یک انتخاب ایده آل برای کسانی است که می خواهند وارد دنیای عکاسی و دوربین های دیجیتال شوند. در عین حال دارای ویژگی هایی است که آن را برای استفاده حرفه ای تر مناسب می کند. به طور خلاصه می توان این محصول را یک دوربین همه کاره با قابلیت عکاسی و فیلم برداری بسیار خوب دانست، بدنه جدید Canon EOS 850D را می توان جایگزینی برای مدل های EOS 77D و 800D دانست که تقریباً همگی از یک سری هستند.

این دوربین از سنسور 24 مگاپیکسلی APS-C مطابق با سیستم DSLR استفاده می کند و مجهز به آخرین پردازنده Digic 8 است. سیستم فوکوس خودکار متقاطع 45 نقطه‌ای Dual Pixel CMOS، سنسور AE 400 کلوین و فیلم‌برداری 4K.

در پشت Canon 850D یک صفحه نمایش 3 اینچی قرار دارد که حساس به لمس و چرخش است و وضوح 1.04 میلیون نقطه دارد. قابلیت چرخش صفحه نمایش باعث شد تا این دوربین در موقعیت های مختلف کادربندی کند و حتی قابلیت فیلم برداری سلفی را به آن بدهد.

علاوه بر این، دوربین بالا دارای Wi-Fi داخلی، بلوتوث و NFC است که می توانید از آن برای انتقال دوربین به دستگاه های هوشمند استفاده کنید.

همچنین 45 نقطه فوکوس دوربین، پوشش مناسب فریم را در اختیار کاربر قرار می دهد که برای ردیابی سوژه ها و کار با سوژه های متحرک بسیار مفید خواهد بود. علاوه بر این، این سیستم فوکوس می تواند چهره ها را برای ارائه عملکرد فوکوس خودکار بهتر به کاربر اولویت بندی کند.

این دوربین عملکرد سریع و قدرتمندی برای گرفتن عکس و فیلم دارد و کیفیتی تقریبا بی عیب و نقص را در اختیار شما قرار می دهد که حاصل استفاده از پردازنده کانن EOS 850D است که می تواند با کیفیت Full HD با سرعت 60 فریم بر ثانیه فیلمبرداری کند و البته فیلمبرداری 4K با سرعت 25 فریم در ثانیه را نیز ارائه می دهد. گزینه های عکاسی سلفی نیز تقریباً قابل قبول هستند و می توانید تنظیمات دقیق تری برای نور محیط داشته باشید. اگر دوربین برای مدت طولانی تری روی صحنه بماند، تنظیم خودکار انجام می شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین دیجیتال عکاسی کانن Canon EOS 850D18-135 IS USM" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین دیجیتال عکاسی کانن Canon EOS 850D18-135 IS USM"، کلیک کنید.