برسی دوربین دیجیتال عکاسی کانن Canon Powershot G5X

نقدر و برسی

دوربین دیجیتال عکاسی کانن Canon Powershot G5X

بررسی کنید

دوربین Canon Powershot G5X

دوربین Canon Powershot G5X یکی از محصولات باکیفیت شرکت کانن است که با ویژگی های متمایز خود توانسته نظر علاقه مندان به عکاسی را به خود جلب کند. این دوربین خوش دست دارای سنسور CMOS 1 اینچی با وضوح 21 مگاپیکسل و وضوح موثر 20 مگاپیکسل است. . پردازنده این دوربین DIGIC 6 می باشد.لنز دوربین Canon G5 X با فاصله کانونی 12-100mm و زوم 4x دارای لرزشگیر اپتیکال است. حداقل فاصله کانونی معمولی 5 سانتی متر و در حالت ماکرو 5 سانتی متر است.

Canon G5 X عکس های با کیفیت بسیار خوب و همچنین فیلم های با کیفیت خوب می گیرد. رزولوشن فیلمبرداری این دوربین Full HD با حداکثر سرعت فیلمبرداری 60 فریم بر ثانیه است.

بهترین فناوری که می تواند در دوربین گنجانده شود تا کاربر از استفاده از آن لذت ببرد، اتصال بی سیم است.دو فناوری Wi-Fi و NFC تعبیه شده در این دوربین، کاربر را از اتصالات فیزیکی که برای انتقال عکس استفاده می شود، رها می کند.

این دوربین دارای خروجی های Live View و HDMI، TV و USB می باشد. نوع کارت حافظه این دوربین SD/SDHC/SDXC می باشد. از دیگر ویژگی های Canon G5 X می توان به تایمر خودکار و عکاسی تایم لپس اشاره کرد.

Canon G5 X بر اساس استاندارد بالای مدل‌های سری G کانن، طیف گسترده‌ای از ویژگی‌ها و تنظیمات عکاسی را در اختیار شما قرار می‌دهد که همگی در بدنه‌ای فوق‌العاده جمع‌وجور و قابل حمل آسان هستند. برای عکاسان حرفه ای تر، منظره یاب مرکزی OLED و وضوح بالای دوربین دیجیتال Canon G5 X عملکردی شبیه به DSLR ارائه می دهد و راحتی عکاس را هنگام عکاسی افزایش می دهد و برای عکاسانی که دوست دارند صحنه را مشاهده کنند، بسیار مناسب است.

چه در حال گرفتن عکس های نزدیک از معماری در شهر، ثبت مناظر زیبا در خارج از شهر یا حتی گرفتن سلفی باشید، صفحه نمایش لمسی تاشو Canon G5 X به شما امکان می دهد از زوایای باورنکردنی عکس بگیرید. زیاد و متنوع بودن بسیار آسان است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین دیجیتال عکاسی کانن Canon Powershot G5X" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین دیجیتال عکاسی کانن Canon Powershot G5X"، کلیک کنید.