برسی دوربین دیجیتال عکاسی کاننCanon90Dبدنه

نقدر و برسی

دوربین دیجیتال عکاسی کاننCanon90Dبدنه

مرور

بدنه دوربین دیجیتال Canon 90D

دوربین Canon EOS90D دوربین قدرتمند او در زمینه عکاسی و فیلمبرداری حرفه ای پیشرفت کرده است. این دوربین با نام انحصاری EOS Canon 90D به بازار عرضه شد که انتخابی آسان برای علاقه مندان به عکاسی و فیلمبرداری در بین دوربین های DSLR است. با استفاده از سنسور 5.32 مگاپیکسلی جدید کانن و پردازنده DIGIC8، برای عکاسی طراحی شده است. سرعت بالا و گرفتن تصاویر با کیفیت بالا. این سنسور وضوح و وضوح بهتری نسبت به نسل قبلی خود دارد. این طراحی سنسور پیشرفته برای موقعیت های مختلف در وضوح عمیق عکس های گرفته شده با وضوح بالا و نویز کم بسیار مناسب است، در صورتی که نور در فضا ضعیف و نامناسب باشد دوربین EOS90D دارای حساسیت بین 100 تا 25600 است. داشتن این محدوده حساسیت. به کاربر این امکان را می دهد تا در شرایط نوری مختلف از لنز استفاده کند، همچنین این دوربین دارای مانیتور چرخشی است که در تمام زوایا قابل لمس است و گرفتن سلفی با باتری Canon E6N عکاسان زیادی را به خود جلب کرده است که با یک بار شارژ می توانند 1300 عکس بگیرند.

قیمت دوربین کانن 90d

ارائه قیمت دوربین کانن 90d توسط فروشگاه سایت ما نمایندگی رسمی کانن دوربین EOS 90D با 36 ماه گارانتی بهترین قیمت دوربین EOS90D و همچنین سایر محصولات این فروشگاه بستگی به دوره در صورت نوسانات ناگهانی ارز برای خرید این دارد. دوربین و دریافت قیمت به روز دوربین Canon EOS90D با فروشگاه سایت ما تماس بگیرید.

خرید دوربین 90d

خرید دوربین 90d انتخاب خوبی برای علاقه مندان به عکاسی ورزشی یا حیات وحش است سیستم فوکوس خودکار پیشرفته و سریع است که می تواند به سرعت سوژه متحرک را شناسایی و ردیابی کند. این سیستم فوکوس خودکار عملکرد سریع و دقیقی را در شرایط نوری مختلف در اختیار کاربر قرار می دهد.

کیفیت فیلمبرداری دوربین Canon EOS90D

کیفیت فیلمبرداری این دوربین UHD 4K 30P و فیلمبرداری FULL HD120P بدون نویز می باشد. این دوربین دارای فرمت‌های فیلمبرداری MOV و MP4 است همچنین دقت بالایی را هنگام ضبط صدا تضمین می‌کند. طراحی اپتیکال پیشرفته Canon EOS90D حساسیت بالایی را برای ضبط ویدیوی دقیق حتی در نور کم فراهم می‌کند.

امکان انتقال تصاویر به صورت بی سیم

برای EOS90D، کانن گزینه های ارتباط بی سیم مانند Wi-Fi و بلوتوث را در نظر گرفته است که برای همه عکاسان ضروری است. می توانید آن را بدون کابل به دستگاه های مورد نظر متصل کرده و فایل های تصویری خود را به تلفن همراه و تبلت انتقال دهید و از گوشی خود به عنوان ریموت کنترل استفاده کنید.

دوربین Canon EOS90D مناسب برای عکاسی پرتره

دوربین Canon EOS90D به خصوص در عکاسی پرتره توجه کاربران را به خود جلب کرده است. سنسور فاصله آن برای فوکوس خودکار مناسب و کاربردی است که از سیستم تشخیص چهره بهره می برد و در تشخیص چهره افراد و ثبت رنگ پوست بسیار دقیق است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین دیجیتال عکاسی کاننCanon90Dبدنه" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین دیجیتال عکاسی کاننCanon90Dبدنه"، کلیک کنید.