برسی دوربین دیجیتال نیکون مدل Coolpix P1000j

نقدر و برسی

دوربین دیجیتال نیکون مدل Coolpix P1000j

بررسی کنید

دوربین دیجیتال نیکون Coolpix P1000

دوربین دیجیتال نیکون Coolpix P1000 به عنوان جانشین Nikon P900 معرفی شد که دارای زوم اپتیکال 125 برابری است. این میزان زوم اپتیکال، P1000 را به یک غول در بین دوربین های سوپرزوم تبدیل کرد. از نظر حسگر، P1000 تفاوت چندانی با مدل قبلی خود ندارد و از همان سنسور 16 مگاپیکسلی 1/2.3 اینچی استفاده می کند که به کاربران امکان می دهد عکس هایی از 100 تا 6400 را همراه با ضبط تصویر خام بگیرند. P1000 علاوه بر ویدیوهایی با وضوح 1080P، قادر به ضبط ویدیوهایی با وضوح 4K با سرعت 25 یا 30 فریم در ثانیه است. پورت میکروفون خارجی به همراه کنترل دستی نوردهی و خروجی HDMI از دیگر ویژگی های مهم این دوربین در بخش فیلم برداری است. در قسمت صفحه نمایش، این دوربین از نمونه چرخشی استفاده می کند و منظره یاب OLED با وضوح 2.36 میلیون نقطه برای ثبت تصاویر در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

زوم نیکون P1000

Nikon P1000 یک دوربین با زوم فوق العاده با حداکثر زوم خیره کننده 125 برابری است. این نوع زوم در هیچ دوربین سوپر زوم دیگری دیده نشده است. فاصله کانونی معادل 35 میلی متری این دوربین 24-3000 میلی متر است و می توانید به راحتی از آن برای عکاسی از ماه استفاده کنید. البته این افزایش وزن این دوربین را افزایش داد. کافی است وزن 1400 گرمی آن را با نیکون P900 مدل قبلی یعنی 890 گرم مقایسه کنید.

بدنه دوربین نیکون P1000

نیکون P1000 با وجود نام جمع و جور خود، به هیچ وجه دوربین کوچکی نیست. حمل این دوربین در جیب نه تنها امکان پذیر نیست، بلکه باید برای حمل آن در کیف خود دقت کافی را داشته باشید. به لطف این ابعاد بزرگ، دوربین نیکون P1000 از ارگونومی خوبی برخوردار است. دستگیره دوربین به اندازه کافی عمیق است و به راحتی می توانید این دوربین بزرگ را در دست بگیرید. به دلیل فضای زیاد بدنه، دکمه های زیادی روی این دوربین قرار داده شده است تا مانند دوربین های DSLR نیکون عمل کند.

سیستم ضد لرزش Dual Detect

پردازنده نوع EXPEED دوربین ارتقا یافته است و سیستم تثبیت کننده نوری Dual Detect کاهش لرزش معادل افزایش سرعت شاتر 5 استاپ را ایجاد می کند که برای عکاسی دستی مناسب است. توجه داشته باشید که عکاسی دستی در فواصل کانونی بیش از 2000 میلی متر بسیار سخت و حتی غیرممکن است و باید از سه پایه استفاده کنید. استفاده از عناصر ED و Super ED در ساختار لنز باعث کاهش خطای انحراف رنگی شده است. دوربین نیکون P1000 می تواند به طور پیوسته با سرعت 7 فریم بر ثانیه عکاسی کند. (البته فقط 7 عکس) اندازه دهانه لنز بزرگتر از اندازه دوربین های مشابه و برابر با 77 میلی متر است و می توانید از فیلترهای استاندارد استفاده کنید. همچنین دارای دوربین با کاپوت است.

امکان انتقال تصاویر به صورت بی سیم

مانند اکثر دوربین های مدرن، Nikon P1000 اتصال بی سیم را ارائه می دهد. استفاده از پلتفرم SnapBridge و بلوتوث کم انرژی انتقال تصویر و کنترل دوربین را امکان پذیر می کند. با وجود استفاده از باتری قدرتمندتر از مدل قبلی، تعداد عکس هایی که می توانید با یک بار شارژ بگیرید از 350 به حداکثر 250 عکس کاهش یافته است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین دیجیتال نیکون مدل Coolpix P1000j" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین دیجیتال نیکون مدل Coolpix P1000j"، کلیک کنید.