برسی دوربین دیجیتال کانن مدل SX710 HS

نقدر و برسی

دوربین دیجیتال کانن مدل SX710 HS

بررسی کنید

دوربین دیجیتال Canon SX710 HS

ویژگی اصلی دوربین Canon SX710 سنسور بهبود یافته CMOS با سایز 1/2.3 است که کیفیت تصویر را از 16 به 20.3 مگاپیکسل افزایش می دهد. لنز این دوربین 25-750 میلی متر و ضریب زوم 30 برابر است. این بدان معناست که این دوربین دارای طیف وسیعی از امکانات عکاسی از گسترده ترین پرسپکتیو تا بسته ترین پرتره ها است. این دوربین در هنگام زوم کردن دارای کمک کراپ نیز می باشد که باعث می شود عکس در هنگام زوم وضوح و روشنایی بالایی داشته باشد.

همچنین وجود لرزشگیر تصویر از دیگر ویژگی های این دوربین است که کیفیت تصاویر را به خصوص در هنگام عکاسی در نور کم بهبود می بخشد. دوربین دیجیتال Canon SX710 HS که تقریباً در جیب شما جای می گیرد، به لطف سنسور 21 مگاپیکسلی 1/2.3 اینچی CMOS در کنار پردازنده پیشرفته و قدرتمند DIGIC 6 کانن، توانایی ثبت تصاویر باکیفیت را دارد. علاوه بر این وجود لرزشگیر تصویر نیز از دیگر ویژگی های این دوربین است که کیفیت تصاویر را هنگام عکاسی در نور کم بهبود می بخشد. تنظیمات نوردهی این دوربین شامل خودکار، دستی، موقعیتی و ویدئو است. این دوربین دارای تنظیم دستی قطعاتی مانند سرعت شاتر و اندازه دیافراگم است. عملکرد فیلمبرداری آن نیز بسیار مناسب است و قابلیت فیلمبرداری Full HD 1920*1080 را دارد و می تواند با سرعت 60، 30 و 24 فریم بر ثانیه فیلمبرداری کند.

دوربین دیجیتال Canon SX710 HS

تنظیمات نوردهی این دوربین شامل خودکار، دستی، موقعیتی و ویدئو است. این دوربین دارای تنظیم دستی قطعاتی مانند سرعت شاتر و اندازه دیافراگم است. عملکرد فیلمبرداری آن نیز بسیار مناسب است و قابلیت فیلمبرداری Full HD 1920*1080 را دارد و می تواند با سرعت 60، 30 و 24 فریم بر ثانیه فیلمبرداری کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین دیجیتال کانن مدل SX710 HS" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین دیجیتال کانن مدل SX710 HS"، کلیک کنید.