برسی دوربین دیجیتال کانن Canon IXUS 110 IS

نقدر و برسی

دوربین دیجیتال کانن Canon IXUS 110 IS

بررسی کنید

دوربین دیجیتال Canon IXUS 110 IS

دوربین دیجیتال Canon IXUS 110 IS این دوربین مجهز به سنسور 12.1 مگاپیکسلی، لرزشگیر اپتیکال و زوم اپتیکال 4 برابر و فیلمبرداری HD با کیفیت بالا است. از جمله ویژگی های منحصر به فرد این دوربین می توان به Smart Auto، Easy Mode، تشخیص چهره پیشرفته، رفع قرمزی چشم و تشخیص پلک زدن، تایمر خودکار چهره اشاره کرد. حالت Face Self Timer در صورت فعال بودن، منتظر می ماند تا سوژه وارد قاب عکس شود و سپس عکس می گیرد.

مدل IXUS 110 جدیدترین فناوری لنزهای با زاویه دید عریض را ارائه می دهد و دارای ویژگی های به روزی مانند ضبط ویدیوی HD است.
به لطف تجهیز این دوربین با لنز 28-112 میلی متری، هم می توان عکاسی و هم فیلم برداری را در حالت عریض انجام داد و صفحه نمایش 2.8 اینچی آن قابلیت قاب بندی تصاویر را با نسبت 16:9 فراهم خواهد کرد.

این دوربین مجهز به سیستمی است که به شما کمک می کند تا عکس های بسیار زیبا و ماندگاری از اعضای خانواده و عزیزان خود با حالت های مختلف و مهم زیر بگیرید: • قابلیت تشخیص و اصلاح قرمزی چشم: رنگ قرمز چشم در عکس، تشخیص و تصحیح می کند. • اولویت چهره پیشرفته: قادر به تشخیص 12 چهره از زوایای مختلف است. • حالت چشمک زدن: به طور خودکار 2 عکس از سوژه می گیرد و عکسی را که در آن چشمان سوژه باز است ذخیره می کند.

ابعاد دوربین 22*54*98 میلی متر و وزن آن تنها 145 گرم است. این دوربین مجهز به تایمر خودکار است که از 2 تا 10 ثانیه قابل کنترل است. قابلیت تشخیص حرکت یکی از ویژگی های منحصر به فرد این نوع دوربین جدید است که لرزش و حرکت دوربین و همچنین حرکت سوژه را با تنظیم سرعت شاتر و تنظیمات ISO برای اولویت پیشرفته چهره جبران می کند: قابلیت تشخیص 12 چهره از زوایای مختلف • چشمک زدن حالت: به طور خودکار 2 عکس از سوژه می گیرد و عکسی را که در آن چشمان سوژه باز است ذخیره می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین دیجیتال کانن Canon IXUS 110 IS" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین دیجیتال کانن Canon IXUS 110 IS"، کلیک کنید.