برسی دوربین دیجیتال کانن Canon Powershot S110

نقدر و برسی

دوربین دیجیتال کانن Canon Powershot S110

بررسی کنید

دوربین دیجیتال Canon Powershot S110

دوربین دیجیتال Canon Powershot S110 می‌توان آن را به‌روزرسانی مدل S100 دانست، اما با دو تغییر واضح، قابلیت Wi-Fi و دیگری صفحه نمایش لمسی. اما لنز، سنسور و پردازنده دوربین دست نخورده باقی مانده اند و همچنان به همان سنسور 12 مگاپیکسلی 1.7 اینچی CMOS، پردازنده تصویر DIGIC 5 و لنز 24-120 میلی متری S100 با حداقل F2.0 در حالت زاویه باز و مجهز است. F5 .9 در موقعیت تله فوتو آرایش کنترل ها تا حد زیادی بدون تغییر باقی مانده است و مشابه مدل S100 است. مهمترین ویژگی اضافه شده به دوربین. این مانیتور یک صفحه نمایش لمسی و اتصال وای فای است و البته می توانید با همگام سازی دوربین با گوشی هوشمند خود از طریق WIFI، از GPS گوشی خود نیز برای برچسب گذاری عکس های خود استفاده کنید.

صفحه نمایش لمسی این دوربین چیزهای معمولی را ارائه می دهد که ما انتظارش را داریم. یکی از این عناصر شامل فوکوس دستی است که توانایی تشخیص و ردیابی سوژه را تنها با یک لمس فراهم می کند. تغییر کوچک دیگری که در دوربین ایجاد شده، چرخ کنترل مجازی روی صفحه است. به عنوان مثال، در حالت اولویت دیافراگم، می توانید به سرعت با این شماره گیری مجازی از حالت کنترل دیافراگم به حالت کنترل جبران نوردهی تغییر دهید.

یکی دیگر از ویژگی های این دوربین قدرت ZOOM PLUS آن است که زوم دیجیتال را انجام می دهد و به حفظ کیفیت هر چه بیشتر عکس ها کمک می کند. این ویژگی در دوربین های جدید سونی مانند RX100، CLEAR IMAGE ZOOM نامیده می شود. PowerShot S110 مجهز به سنسور 12.1 مگاپیکسلی و پردازشگر تصویر DIGIC5 است. این دوربین دارای لرزشگیر اپتیکال است و هر عکاسی می تواند عکس های روشن و واضح بگیرد. زاویه دید 24 میلی متری و زوم اپتیکال 5 برابر، PowerShot S110 را به بهترین گزینه برای عکاسی از افق و مناظر زیبا تبدیل می کند. همچنین می توانید عکس های خود را با فرمت ROW و JPEG ذخیره کنید.

تنظیمات نوردهی این دوربین شامل خودکار، دستی، موقعیتی و ویدئو است. این دوربین دارای تنظیم دستی قطعاتی مانند سرعت شاتر و اندازه دیافراگم است. عملکرد فیلمبرداری آن نیز بسیار مناسب است و قابلیت فیلمبرداری Full HD 1920*1080 را دارد و می تواند با سرعت 60، 30 و 24 فریم بر ثانیه فیلمبرداری کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین دیجیتال کانن Canon Powershot S110" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین دیجیتال کانن Canon Powershot S110"، کلیک کنید.