برسی دوربین سونی بدون آینه بدنه Sony Alpha a7R III

نقدر و برسی

دوربین سونی بدون آینه بدنه Sony Alpha a7R III

بررسی کنید

بدنه بدون آینه سونی Alpha a7R III

بدنه بدون آینه Sony Alpha a7R III با سنسور CMOS فول فریم 42 مگاپیکسلی، پردازنده BIONZ X، با 399 نقطه فوکوس خودکار و 10 فریم بر ثانیه عکسبرداری پیاپی، با کیفیت فیلمبرداری 4K با سرعت 30 فریم بر ثانیه، با صفحه نمایش 3 اینچی با قابلیت جابجایی نمایشگر لمسی دارای تثبیت کننده 5 محوره داخلی با دامنه حساسیت 50 تا 102400 دارای Wifi داخلی و بلوتوث دارای 2 اسلات کارت SD

پردازنده Bionz X این دوربین به روز شده است و به آن اجازه می دهد تا حداکثر 10 فریم در ثانیه (با وضوح کامل) فیلمبرداری کند. حداکثر ISO این دوربین 32000 است که در حالت بهبودیافته تا 102400 می رسد. این دوربین در زمینه عکاسی نیز حرف های زیادی برای گفتن دارد و می تواند با رزولوشن UHD 4K با نرخ فریم 30 فریم بر ثانیه عکاسی کند. هنگام استفاده از وضوح تصویر Full HD 1920 x 1080p، سرعت ضبط ویدیو به حداکثر 120 فریم در ثانیه می رسد.

سنسور دوربین Alpha a7R III مجهز به لرزشگیر تصویر است که به این معنی است که بدون در نظر گرفتن لنز مورد استفاده، تصویری پایدار به دست می آید. این دوربین دارای تثبیت کننده سنسور 5 محوره است که می تواند لرزش دست و پیچش را در جهات مختلف به حداقل برساند. طبق استاندارد CIPA، این تثبیت کننده لرزش دوربین را تا 5.5 استاپ کاهش می دهد که 1 استاپ بیشتر از مدل قبلی است.

سیستم فوکوس خودکار Alpha a7R III بسیار بهبود یافته است و نقاط فوکوس در این دوربین به عدد «425 نقطه فوکوس» رسیده است که 399 مورد از آن در هنگام عکاسی پیاپی با سرعت 10 فریم بر ثانیه فعال خواهند بود. این دوربین از لنزهای E-mount با مبدل های تجاری موجود استفاده می کند که به آن اجازه می دهد حتی با حفظ فوکوس خودکار از لنزهای استاندارد برای سایر پایه ها استفاده کند!

بدنه a7r III نیز مانند مدل قبلی از آلیاژ منیزیم ساخته شده است که علاوه بر استحکام بالا وزن بسیار سبکی به آن بخشیده و عایق آن نیز برای استفاده در آب و هوای بد بهبود یافته است. وزن این دوربین نسبت به مدل قلب 32 گرم افزایش یافته است که دلیل اصلی آن تغییر در قسمت باتری و استفاده از باتری قوی تر و بزرگتر NP-FZ100 است. این باتری تعداد عکس های قابل ثبت توسط دوربین را نسبت به مدل قبلی به حدود 2.2 برابر افزایش داده است که طبق استاندارد CIPA معادل 650 شات در هر بار شارژ است.

یکی دیگر از تغییرات عمده در a7r III اضافه شدن قابلیت لمسی به صفحه نمایش و ارتقاء آن به صفحه نمایش نقطه ای 1440k است. منظره یاب OLED این دوربین نیز 3686400 نقطه است و 100 درصد تصویر را پوشش می دهد. پورت USB روی بدنه این ضبط به USB 3.1 تغییر یافته است که می تواند در هر ثانیه 5 گیگابایت اطلاعات انتقال دهد. اسلات کارت حافظه Alpha a7R III دوگانه است و می توانید همزمان از 2 کارت حافظه استفاده کنید.

اگر برای انتقال عکس و کنترل دوربین به صورت بی سیم نیاز به ارتباط از راه دور دارید، می توانید از فناوری های ارتباطی مدرن مانند WiFi یا NFC استفاده کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین سونی بدون آینه بدنه Sony Alpha a7R III" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین سونی بدون آینه بدنه Sony Alpha a7R III"، کلیک کنید.