برسی دوربین سونی بدون آینه Sony Alpha a6500 Mirrorless

نقدر و برسی

دوربین سونی بدون آینه Sony Alpha a6500 Mirrorless

بررسی کنید

دوربین بدون آینه سونی Alpha a6500

سنسور 24.4 مگاپیکسلی APS-C CMOS

پردازشگر تصویر BIONZ X

منظره یاب الکترونیکی Tru-Finder OLED با 2.36 میلیون نقطه دقت

صفحه نمایش سه اینچی با وضوح 921.6 هزار نقطه

فیلمبرداری UHD 4K

قابلیت فیلمبرداری سریع و آهسته با سرعت 1 تا 120 فریم بر ثانیه

مجهز به تثبیت کننده داخلی 5 محوره

سیستم فوکوس 4 بعدی

قابلیت عکاسی پیاپی تا 11 فریم در ثانیه

دوربین بدون آینه سونی Alpha a6500

سرعت فوکوس خودکار دوربین بدون آینه Sony Alpha a6500 برابر با 0.05 ثانیه است و می تواند 307 عکس پشت سر هم با سرعت 11 فریم بر ثانیه (8 فریم بر ثانیه با C-AF) بگیرد.

سنسور استفاده شده در دوربین بدون آینه سونی Alpha a6500 همان سنسور a6300 است و دارای رزولوشن 24 مگاپیکسلی CMOS و ابعاد APS-C می باشد. سیستم فوکوس خودکار هیبریدی، منظره یاب الکترونیکی 2.3 میلیون نقطه، فیلمبرداری 4K و بدنه آلیاژ منیزیم ضد نفوذ نیز مانند مدل Fable است.

از دیگر تغییرات ایجاد شده در این دوربین وجود کد رنگی در سیستم منوی دوربین، تشخیص قسمت های مختلف منو را آسان می کند. از نظر قرارگیری دکمه ها، تغییرات کمی نسبت به مدل قبلی a6300 وجود دارد: دکمه C1 به صفحه بالایی منتقل شده و یک دکمه C2 به آن اضافه شده است (مشابه دوربین های سری 7 سونی). دستگیره دوربین a6500 برای تسهیل استفاده از لنزهای تله فوتو فرو رفته است.

سنسور مجاورت چشم در کنار منظره یاب قرار می گیرد تا به طور خودکار وضعیت نمایش بین منظره یاب و مانیتور را تغییر دهد. 9 دکمه دوربیندوربین بدون آینه Sony Alpha a6500 قابل برنامه ریزی است و شما به عملکردهای مختلف دسترسی سریع دارید.

دوربین a6500 با کیفیت عکسبرداری 24 مگاپیکسلی و فیلمبرداری و با استفاده از لرزشگیر یکی از پرچمداران سری APS-C دوربین های رده بالای سونی است. 425 نقطه فوکوس در سیستم تشخیص فاز، قابلیت عکاسی پیاپی با سرعت 11 فریم بر ثانیه، استفاده از پردازنده BIONZ X به همراه سنسور Exmor CMOS و امکان اتصال از طریق Wifi و NFC از ویژگی های قابل توجه است. این دوربین بدون آینه علاوه بر این، استفاده از کیفیت فیلمبرداری 4K این دوربین را به ابزاری عالی برای فیلمبرداری با کیفیت بالا تبدیل کرده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین سونی بدون آینه Sony Alpha a6500 Mirrorless" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین سونی بدون آینه Sony Alpha a6500 Mirrorless"، کلیک کنید.