برسی دوربین سونی Sony Cyber-shot W800

نقدر و برسی

دوربین سونی Sony Cyber-shot W800

بررسی کنید

دوربین سونی Cyber-shot W800

دوربین سونی Cyber-shot W800 این یک دوربین کوچک و سبک با زوم اپتیکال 5 برابر است. در قلب این دوربین یک سنسور 20.1 مگاپیکسلی CCD قرار دارد. یکی از ویژگی های بارز W800 فیلمبرداری HD، لرزشگیر اپتیکال، فلاش پیشرفته و ماکرو 5 سانتی متری است. در کل می توانید عملکرد بالای این بدنه کوچک را مشاهده کنید.

لنز دوربین سونی W800 با فاصله کانونی 26-130 میلی متر و زوم اپتیکال 5 برابر شما را به سوژه های مورد علاقه خود نزدیک می کند.

W800 با سنسور CCD 20.1 مگاپیکسلی تصاویر واضحی می گیرد. 20 مگاپیکسل به این معنی است که می توانید بدون نگرانی روی تصاویر خود زوم کنید و قسمت مورد نظر خود را بدون کاهش کیفیت تصویر برش دهید.

با حالت پانوراما W800 می توانید تا 360 درجه تصویر را پوشش دهید. با چرخاندن دوربین در جهت دلخواه، طبیعت و مناظر شهری را ثبت کنید. بس است! دوربین بقیه کارها را با سرعت بالا انجام می دهد و یک عکس تکی شگفت انگیز از این عکس های متوالی ایجاد می کند.

جلوه های ویژه طراحی شده در W800 می تواند زمینه خلاقیت را فراهم کند. جلوه های ویژه مختلف به کاربر این امکان را می دهد که در حال و هوای عکس ها دخالت کند و آنها را به تصاویری خاص و چشم نواز تبدیل کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین سونی Sony Cyber-shot W800" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین سونی Sony Cyber-shot W800"، کلیک کنید.