برسی دوربین عکاسی دیجیتال نیکون Nikon D3400 18-55 AFP

نقدر و برسی

دوربین عکاسی دیجیتال نیکون Nikon D3400 18-55 AFP

بررسی کنید

دوربین دیجیتال Nikon Nikon D3400 18-55 AFP

امروز، نیکون دوربین جمع‌وجور، سبک و در عین حال قدرتمند Nikon D3400 را معرفی می‌کند، یک دوربین DSLR سطح پایه که کاربران را قادر می‌سازد تا تصاویر زیبا و خارق‌العاده‌ای را راحت‌تر از همیشه ثبت کنند.

این دوربین جدید یک راه بی‌وقفه و آسان برای به اشتراک گذاشتن عکس‌ها و تصاویر شگفت‌انگیز تقریباً از هر کجا از طریق نرم‌افزار Nikon SnapBridge ارائه می‌کند. از طریق فناوری همیشه روشن بلوتوث کم انرژی (BLE)، سیستم SnapBridge نیکون به عکاسان اجازه می دهد تصاویر خود را از دوربین به یک دستگاه هوشمند سازگار منتقل کنند. دوربین دیجیتال Nikon D3400 حالت راهنمای برنده جایزه نیکون را برای عکاسان جدیدی که می‌خواهند درباره عکاسی بیشتر بیاموزند ارائه می‌کند که افراد را در هنگام تغییر تنظیمات دوربین راهنمایی می‌کند. یاد بگیرید که چگونه بهترین عکس های ممکن را بگیرید، آموزش ها و نکات گام به گام را ارائه می دهد.

دوربین دیجیتال Nikon Nikon D3400 18-55 AFP

دارای ویژگی‌های پیشرفته‌ای است که به گرفتن عکس‌های زیبا در شرایط مختلف کمک می‌کند، از جمله طیف وسیع ISO از 100 تا 25600 که کمک می‌کند عکس‌ها و ویدیوهای باکیفیت و با کمترین نویز ثبت کنید. این محدوده وسیع و بهبود یافته ISO، گرفتن عکس‌های واضح در نور کم را آسان می‌کند، مانند ورزش‌های داخل سالن، نمایش‌های داخلی یا جشنواره‌هایی که تا آخر شب ادامه دارند. سیستم فوکوس خودکار 11 نقطه ای Nikon D3400 به اندازه کافی سریع است تا تصاویر واضحی تولید کند، چه در حال عکاسی از یک بازی دوستانه فوتبال خانوادگی در پارک یا گرفتن عکس از کودکان هیجان زده در حال بازی باشید.

همه این ویژگی‌های پیشرفته در بدنه‌ای بسیار سبک و جمع‌وجور، مناسب برای یک سبک زندگی فعال و به اندازه کافی کوچک برای عکاسی در سفرهای خانوادگی قرار گرفته‌اند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین عکاسی دیجیتال نیکون Nikon D3400 18-55 AFP" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین عکاسی دیجیتال نیکون Nikon D3400 18-55 AFP"، کلیک کنید.