برسی دوربین عکاسی سونی Sony Cyber-shot DSC-HX60V

نقدر و برسی

دوربین عکاسی سونی Sony Cyber-shot DSC-HX60V

بررسی کنید

دوربین Sony Cyber-shot DSC-HX60V

دوربین Sony Cyber-shot DSC-HX60V این یک دوربین کوچک با زوم اپتیکال 30 برابر است. در قلب HX60 یک حسگر قدرتمند Exmor™ R CMOS با دقت 20.4 مگاپیکسل قرار دارد که اجسام دور و نزدیک را با جزئیات دقیق ثبت می کند. از دیگر ویژگی های این دوربین می توان به فیلمبرداری Full HD، لرزشگیر اپتیکال، فناوری WiFi و NFC اشاره کرد و به عکاسی پیاپی با سرعت 10 فریم بر ثانیه اشاره کرد.

سنسور تصویر CMOS مورد استفاده در ساخت دوربین سونی HX60V عملکرد بالایی دارد که عملکرد پردازش تصویر را به طرز شگفت انگیزی انجام می دهد و تصاویری صاف و شفاف را در اختیار شما قرار می دهد و سیستم پردازش تصویر BIONZ X به کار رفته در این مورد جزئیات بیشتری را ارائه می دهد. شما رنگ های واقعی تر با حواس پرتی کمتر و بدون سر و صدا. لنزهای سونی G با فناوری‌های اپتیکال پیشرفته، تصاویر روشن و شفافی را در تمام شرایط نور محیطی ایجاد می‌کنند.

سونی HX60V همچنین مجهز به سیستم Wi-Fi داخلی است. می‌توانید با نصب نرم‌افزار Play Memories Mobile، تصاویر و عکس‌های خود را به‌صورت بی‌سیم به تلفن هوشمند یا رایانه لوحی منتقل کنید، یا برای پشتیبان‌گیری از عکس‌ها، به رایانه‌ای متصل به شبکه. همچنین می توانید عکس های خود را از طریق Wi-Fi در تلویزیون دارای DLNA از طریق روتر بی سیم مشاهده کنید یا آنها را مستقیماً از دوربین به یک تلویزیون دارای Wi-Fi Direct فعال کنید.

در نهایت، با استفاده از سیستم Wi-Fi، می توانید دوربین دیجیتال Sony Cyber-shot HX60V را از راه دور با استفاده از گوشی هوشمند خود کنترل کنید (شاتر را فشار دهید، تایمر خودکار را تنظیم کنید و زوم دوربین را فعال کنید) که این عملکرد در مواقعی که می خواهید بسیار مفید است. در عکسی که می گیرید بگنجانید یا از فواصل دورتر عکس بگیرید.

تثبیت کننده نوری به کار رفته در ساخت دوربین دیجیتال HX60V حرکات ناشی از لرزش دست را به طور دقیق جبران کرده و تصاویری صاف و بدون تاری ثبت می کند.

عملکرد فوکوس خودکار و دستی دوربین سونی HX60V با ردیابی سوژه مورد نظرتان دقیق ترین موقعیت را در اختیار شما قرار می دهد و عملکرد قفل فوکوس خودکار به صورت خودکار و دقیق بر روی سوژه مورد نظر شما فوکوس می کند و بهترین و دقیق ترین تصاویر را در اختیار شما قرار می دهد.

با زوم 30 برابری دوربین سونی HX60، سوژه های دور را با جزئیات دقیق ثبت کنید. این قدرت زوم اپتیکال فوق العاده نتیجه استفاده از لنز G سونی در این دوربین است که فاصله کانونی معادل 24-720 میلی متر را پوشش می دهد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین عکاسی سونی Sony Cyber-shot DSC-HX60V" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین عکاسی سونی Sony Cyber-shot DSC-HX60V"، کلیک کنید.