برسی دوربین عکاسی سونی Sony ZV-1

نقدر و برسی

دوربین عکاسی سونی Sony ZV-1

بررسی کنید

دوربین سونی سونی ZV-1

دوربین Sony ZV-1 دارای صفحه نمایش لمسی جانبی 3.0 اینچی و میکروفون کپسولی 3 جهته است که برای ضبط از جلو مناسب است. همچنین ویژگی عدم فوکوس پس‌زمینه، جلوه پوست صاف و نوردهی خودکار با اولویت چهره را با تنظیم Product Showcase فراهم می‌کند.

دوربین کامپکت Sony ZV-1 علاوه بر طراحی زیبا و سبک، دارای دسته بزرگی نیز می باشد که برای ضبط با یک دست همراه با نور جلو ایده آل است. یک دکمه بزرگ REC در پانل بالایی و یک رابط نگهدارنده برای اتصال لوازم جانبی وجود دارد. همچنین یک لنز زوم استاندارد 24-70 میلی‌متری ZEISS با حداکثر دیافراگم f/1.8-2.8 وجود دارد که برای عکاسی در حین راه رفتن ایده‌آل است. تثبیت کننده Active SteadyShot به ضبط ویدیوی ثابت کمک می کند و لرزش دوربین را کاهش می دهد تا فیلمبرداری نرم تر شود (باید جداگانه خریداری شود).

در داخل دوربین، ZV-1 دارای ویژگی های تصویربرداری آشنا به شکل یک سنسور CMOS انباشته 20.1 مگاپیکسلی 1 اینچی Exmor RS و یک پردازنده تصویر جلویی BIONZ X LSI است. این سنسور دارای عملکرد بسیار سریع در کنار طیف وسیعی از حساسیت است تا برای عملکرد در شرایط مختلف مناسب باشد. قابلیت‌های پردازش برای فوکوس سریع و دقیق و ردیابی سوژه از فوکوس خودکار چشمی بی‌درنگ و ردیابی بی‌درنگ بهره می‌برند. از نظر مشخصات ویدیویی، ضبط UHD 4K با سرعت 30 فریم در ثانیه برای مدت طولانی پشتیبانی می شود و در صورت تمایل می توان از پورت micro-HDMI برای اتصال به ضبط کننده ها یا مانیتورهای خارجی استفاده کرد. ضبط این دوربین همچنین شامل پروفایل های عکس S-Log2 و HLG سونی است که با دوربین های سینمای حرفه ای آنها برای تصحیح رنگ، محدوده دینامیکی و جزئیات ضبط مطابقت دارد.

صفحه نمایش LCD لمسی 3.0 اینچی 921600 نقطه ای دارای طراحی چرخشی به سمت چپ است که برای گرفتن عکس از خود یا گرفتن سلفی به روشی طبیعی و شهودی عالی است.

همانطور که پانل به سمت بیرون می چرخد، پانل بالایی برای قرار دادن یک میکروفون کپسولی 3 طرفه که به طور خاص برای ضبط صدا از جلو طراحی شده است، دوباره طراحی شده است. همچنین برای دستیابی به صدای واضح تر هنگام کار در فضای باز، یک محافظ باد مخصوص برای میکروفون داخلی تعبیه شده است.

یک پورت میکروفون 3.5 میلی متری و همچنین یک کانکتور نگهدارنده برای سازگاری بیشتر با لوازم جانبی دوربین فیلمبرداری Sony ZV-1 گنجانده شده است. طراحی جمع و جور و سبک وزن آن با یک دسته دست راست با قابلیت گرفتن آسان تکمیل می شود که کار با یک دست را آسان تر و کارآمدتر می کند. همچنین یک دکمه REC بزرگ برای تشخیص سریع وجود دارد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین عکاسی سونی Sony ZV-1" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین عکاسی سونی Sony ZV-1"، کلیک کنید.